Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mag afgehaald worden aan prijs / kg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      In Aaigem gespot vndg, wel niet meer foto's kunnen nemen, de eigenaar stond ineens naast me

Datsun Cedric:

da auto waarmee ik ooit leerde rijden

Een dikke 15j geleden waren er slechts nog 34 ingeschreven ... eentje in occasie vinden voor stukken was moeilijk. Zo veel jaar later zie jij er een staan ...
      Ik heb eerlijk gezegd sterk getwijfeld om er ipv onze 460 eentje te kopen ... een zescilinder 2800 cc, een dijk van een motor. Maar roesten o zo erg, en heel moeilijk stukken te vinden zijn de rationele redenen die me doen beslissen hebben er niet zo eentje te kopen ...

Toch doet het me heel veel ...

In welke staat stond hij? Wist de eigenaar er meer over te vertellen? Ik wil alles weten

Je vond er geen een zonder gedeukte bumper. Z'n bijna 5 meter zorgde ervoor dat er weinigen probleemloos mee konden parkeren
      Ook deze heeft er last van gehad, maar 't valt wel mee.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        wa zeit em?

da spel staat hier al lang zenne... verder nie veel, wel vriendelijk
        www.opelklassiek.be

Comment

oe woew... ne combo 3-deurs!
          Kadett Caravan
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

da auto waarmee ik ooit leerde rijden

Een dikke 15j geleden waren er slechts nog 34 ingeschreven ... eentje in occasie vinden voor stukken was moeilijk. Zo veel jaar later zie jij er een staan ...
            Ik heb eerlijk gezegd sterk getwijfeld om er ipv onze 460 eentje te kopen ... een zescilinder 2800 cc, een dijk van een motor. Maar roesten o zo erg, en heel moeilijk stukken te vinden zijn de rationele redenen die me doen beslissen hebben er niet zo eentje te kopen ...

Toch doet het me heel veel ...

In welke staat stond hij? Wist de eigenaar er meer over te vertellen? Ik wil alles weten

Je vond er geen een zonder gedeukte bumper. Z'n bijna 5 meter zorgde ervoor dat er weinigen probleemloos mee konden parkeren
            Ook deze heeft er last van gehad, maar 't valt wel mee.

Auto stond er volgens de eigenaar al jaaaaaaaaren, en de wagens is van '80.
            Verder ERG rot, kijk, maar eens boven de vooruit, dat was 1 gapend gat !
            www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb nog een autentiek japans schaalmodel van zo'n cedric *fier*
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                Auto stond er volgens de eigenaar al jaaaaaaaaren, en de wagens is van '80.
                Verder ERG rot, kijk, maar eens boven de vooruit, dat was 1 gapend gat !
                Verbaast me niks. De onze werd tot 3x toe herspoten

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                Ik heb nog een autentiek japans schaalmodel van zo'n cedric *fier*
                schaal?
                (ik heb er eentje op 1/24, zelfbouw)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Verbaast me niks. De onze werd tot 3x toe herspoten

schaal?
                  (ik heb er eentje op 1/24, zelfbouw)

een knalrode in 1/43
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Twee wrakjes gespot... te beginnen met een Corsa TR.

van op afstand - omgeving check.

beetje dichter.

Comment

• proberen het exclusieve rode interieur te fotograferen...

TR-poep

Comment

• Dan een Uno kippenhok

... maar ...

... check typeaanduiding...

... en nummerplaathouder.

Comment

Dan een Uno kippenhok

... maar ...

... check typeaanduiding...

... en nummerplaathouder.
                          Innocenti , is dat hier nog officieel geleverd geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                            Innocenti , is dat hier nog officieel geleverd geweest?
                            deze oa. toch

Comment

• De bovenste in Turbo De Tomaso

Die Corsa: dat in vierdeurs vond ik de lelijkste opel ooit
                              Maar ze hadden inderdaad wel frisse interieurs: groen geruit, rood, blauw, ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

deze oa. toch

Innocenti heeft ook een tijd Mini's in licentie gebouwd, vooral met 1275-blokje, dacht ik.

Comment

Die Corsa: dat in vierdeurs vond ik de lelijkste opel ooit
                                  Maar ze hadden inderdaad wel frisse interieurs: groen geruit, rood, blauw, ...
                                  Ik niet... zo'n TR kan je een beetje de Kadett C van de jaren 80 noemen

Eén van de vele wagentjes die ik ooit zou willen
                                  Last edited by Tigra; 10/08/2008, 11:06.

Comment

• TR =
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• nog wat meer info gevonden van die Innocenti... volgens mij is het een échte.

Comment

• @Tigra: in welke staat bevindt die innocenti zich? Heb er nog nooit een zien rijden. Zelfs in Italië geen enkele keer gespot.
                                        Fiat is van plan om in Innocenti nieuw leven te blazen. Ze zouden er low-cost Fiats mee bouwen à la Dacia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door autofreak Bekijk Berichten
                                          @Tigra: in welke staat bevindt die innocenti zich? Heb er nog nooit een zien rijden. Zelfs in Italië geen enkele keer gespot.
                                          Ik ook niet. Ik wist nog niet eens dat dat bestond... zo'n Uno Innocenti Maar het was pas na de eerste foto (op zoom - want de auto staat achter een draad) dat mij die logo's opgevallen zijn.

Volgens mijn gevoel is deze wagen nog niet eens verloren... maar dan mag hij daar niet lang meer blijven staan natuurlijk

Fiat is van plan om in Innocenti nieuw leven te blazen. Ze zouden er low-cost Fiats mee bouwen à la Dacia.
                                          Goed plan!

Comment

Working...
                                          X