Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In Aaigem gespot vndg, wel niet meer foto's kunnen nemen, de eigenaar stond ineens naast me
Datsun Cedric:
da auto waarmee ik ooit leerde rijden
Een dikke 15j geleden waren er slechts nog 34 ingeschreven ... eentje in occasie vinden voor stukken was moeilijk. Zo veel jaar later zie jij er een staan ...
Ik heb eerlijk gezegd sterk getwijfeld om er ipv onze 460 eentje te kopen ... een zescilinder 2800 cc, een dijk van een motor. Maar roesten o zo erg, en heel moeilijk stukken te vinden zijn de rationele redenen die me doen beslissen hebben er niet zo eentje te kopen ...
Toch doet het me heel veel ...
In welke staat stond hij? Wist de eigenaar er meer over te vertellen? Ik wil alles weten
Je vond er geen een zonder gedeukte bumper. Z'n bijna 5 meter zorgde ervoor dat er weinigen probleemloos mee konden parkeren
Ook deze heeft er last van gehad, maar 't valt wel mee.
Een dikke 15j geleden waren er slechts nog 34 ingeschreven ... eentje in occasie vinden voor stukken was moeilijk. Zo veel jaar later zie jij er een staan ...
Ik heb eerlijk gezegd sterk getwijfeld om er ipv onze 460 eentje te kopen ... een zescilinder 2800 cc, een dijk van een motor. Maar roesten o zo erg, en heel moeilijk stukken te vinden zijn de rationele redenen die me doen beslissen hebben er niet zo eentje te kopen ...
Toch doet het me heel veel ...
In welke staat stond hij? Wist de eigenaar er meer over te vertellen? Ik wil alles weten
Je vond er geen een zonder gedeukte bumper. Z'n bijna 5 meter zorgde ervoor dat er weinigen probleemloos mee konden parkeren
Ook deze heeft er last van gehad, maar 't valt wel mee.
Auto stond er volgens de eigenaar al jaaaaaaaaren, en de wagens is van '80.
Verder ERG rot, kijk, maar eens boven de vooruit, dat was 1 gapend gat !
@Tigra: in welke staat bevindt die innocenti zich? Heb er nog nooit een zien rijden. Zelfs in Italië geen enkele keer gespot.
Fiat is van plan om in Innocenti nieuw leven te blazen. Ze zouden er low-cost Fiats mee bouwen à la Dacia.
@Tigra: in welke staat bevindt die innocenti zich? Heb er nog nooit een zien rijden. Zelfs in Italië geen enkele keer gespot.
Ik ook niet. Ik wist nog niet eens dat dat bestond... zo'n Uno Innocenti Maar het was pas na de eerste foto (op zoom - want de auto staat achter een draad) dat mij die logo's opgevallen zijn.
Volgens mijn gevoel is deze wagen nog niet eens verloren... maar dan mag hij daar niet lang meer blijven staan natuurlijk
Fiat is van plan om in Innocenti nieuw leven te blazen. Ze zouden er low-cost Fiats mee bouwen à la Dacia.
Comment