Mag afgehaald worden aan prijs / kg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIn Aaigem gespot vndg, wel niet meer foto's kunnen nemen, de eigenaar stond ineens naast me
Datsun Cedric:
da auto waarmee ik ooit leerde rijden
Een dikke 15j geleden waren er slechts nog 34 ingeschreven ... eentje in occasie vinden voor stukken was moeilijk. Zo veel jaar later zie jij er een staan ...
Ik heb eerlijk gezegd sterk getwijfeld om er ipv onze 460 eentje te kopen ... een zescilinder 2800 cc, een dijk van een motor. Maar roesten o zo erg, en heel moeilijk stukken te vinden zijn de rationele redenen die me doen beslissen hebben er niet zo eentje te kopen ...
Toch doet het me heel veel ...
In welke staat stond hij? Wist de eigenaar er meer over te vertellen? Ik wil alles weten
Je vond er geen een zonder gedeukte bumper. Z'n bijna 5 meter zorgde ervoor dat er weinigen probleemloos mee konden parkeren
Ook deze heeft er last van gehad, maar 't valt wel mee.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwa zeit em?
da spel staat hier al lang zenne... verder nie veel, wel vriendelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenoe woew... ne combo 3-deurs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
da auto waarmee ik ooit leerde rijden
Een dikke 15j geleden waren er slechts nog 34 ingeschreven ... eentje in occasie vinden voor stukken was moeilijk. Zo veel jaar later zie jij er een staan ...
Ik heb eerlijk gezegd sterk getwijfeld om er ipv onze 460 eentje te kopen ... een zescilinder 2800 cc, een dijk van een motor. Maar roesten o zo erg, en heel moeilijk stukken te vinden zijn de rationele redenen die me doen beslissen hebben er niet zo eentje te kopen ...
Toch doet het me heel veel ...
In welke staat stond hij? Wist de eigenaar er meer over te vertellen? Ik wil alles weten
Je vond er geen een zonder gedeukte bumper. Z'n bijna 5 meter zorgde ervoor dat er weinigen probleemloos mee konden parkeren
Ook deze heeft er last van gehad, maar 't valt wel mee.
Auto stond er volgens de eigenaar al jaaaaaaaaren, en de wagens is van '80.
Verder ERG rot, kijk, maar eens boven de vooruit, dat was 1 gapend gat !
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenAuto stond er volgens de eigenaar al jaaaaaaaaren, en de wagens is van '80.
Verder ERG rot, kijk, maar eens boven de vooruit, dat was 1 gapend gat !
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk heb nog een autentiek japans schaalmodel van zo'n cedric *fier*
(ik heb er eentje op 1/24, zelfbouw)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenVerbaast me niks. De onze werd tot 3x toe herspoten
schaal?
(ik heb er eentje op 1/24, zelfbouw)
een knalrode in 1/43
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDan een Uno kippenhok
... maar ...
... check typeaanduiding...
... en nummerplaathouder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenInnocenti , is dat hier nog officieel geleverd geweest?
Comment
-
De bovenste in Turbo De Tomaso
Die Corsa: dat in vierdeurs vond ik de lelijkste opel ooit
Maar ze hadden inderdaad wel frisse interieurs: groen geruit, rood, blauw, ...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendeze oa. toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenDie Corsa: dat in vierdeurs vond ik de lelijkste opel ooit
Maar ze hadden inderdaad wel frisse interieurs: groen geruit, rood, blauw, ...
Eén van de vele wagentjes die ik ooit zou willenLast edited by Tigra; 10/08/2008, 11:06.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door autofreak Bekijk Berichten@Tigra: in welke staat bevindt die innocenti zich? Heb er nog nooit een zien rijden. Zelfs in Italië geen enkele keer gespot.
Volgens mijn gevoel is deze wagen nog niet eens verloren... maar dan mag hij daar niet lang meer blijven staan natuurlijk
Fiat is van plan om in Innocenti nieuw leven te blazen. Ze zouden er low-cost Fiats mee bouwen à la Dacia.
Comment
Comment