Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb deze altijd aanzien als een E-Kadett
    Nu op de foto merk ik pas dat het een Rekord E2 caravan is

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
      't Viel eerlijk gezegd redelijk mee. Toch wel een paar R4's & R18 & 1 R16.Je ziet, vooral Renault.
      Maar voor de rest wast nieveel soeps.
      Da's vreemd, de streek waar ik vorige maand zat (Bordeaux-Cahors) zag ik vooral Peugeot...

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik zag enkele Ford's, hier is de mijne...ook beetje wrak

Comment

• Comment

• supercool! Welke motor heeft ie? De 2.0?

die winddeflector waar is de tijd ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Nee het is de standaardversie, nl een 1,7. Ik heb intussen wel een 2,3 V6 met een vijfbak klaar liggen om er dan eens in te steken.

Comment

• P.S. Consuls zijn te herkennen aan de radiateurgrille, buiten het kenplaatje op de koffer en in het dashboard zijn dit de naar mijn weten enige herkenningspunten. De grille van die blauwe op de voorgaande foto's is bijgevolg ook de verkeerde maar dit zal nog wel rechtgezet worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door consul Bekijk Berichten
                  Nee het is de standaardversie, nl een 1,7. Ik heb intussen wel een 2,3 V6 met een vijfbak klaar liggen om er dan eens in te steken.

De originele motor erin laten is zoveel leuker
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door consul Bekijk Berichten
                    Nee het is de standaardversie, nl een 1,7. Ik heb intussen wel een 2,3 V6 met een vijfbak klaar liggen om er dan eens in te steken.
                    Ik denk dan eerder dat de badge op de koffer niet klopt. Ofwel mijn kennis. Was de consul niet uitsluitend 6 cilinder? Dus dan kan 1.7 toch niet?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      Ik denk dan eerder dat de badge op de koffer niet klopt. Ofwel mijn kennis. Was de consul niet uitsluitend 6 cilinder? Dus dan kan 1.7 toch niet?
                      Nee hoor, ik heb het eens gecheckt in mijn Consul-folder collectie. Motoren waren 1,7 2,0(4 cyl) 2,3 en zelfs een 3 liter Essex waren verkrijgbaar. Enkel de 2,6 zal voor de Granada gereserveerd geweest zijn. In Duitsland waren de Consuls zelfs ook verkrijgbaar met een 2,0 V6 ipv de 2 liter viercylinder.
                      De 1,7 L V4 waren over de gehele Granadalijn veel te licht bevonden, daardoor zijn er ook vele stuk gedraaid. Dit heeft een oude Ford dealer me eens verteld. Vandaar dat ik er een 2,3 ga inbouwen kwestie van een meer betrouwbare motor te hebben . Die 1,7 is intussen al besproken voor een Taunus P5, zo gaat die ook niet verloren. Als die blauwe Consul gerestaureerd word zal de motorisatie en interieur het enige zijn dat niet origineel is.

Comment

• vandaag eindelijk bij een wrak geraakt wat al twee jaar m'n ogen uitstak

en wat ik al die tijd verkeerdelijk als een 90 aanzag, bleek nu gewoon een 80 te zijn dieselke... maar toch een leuk wrak

Comment

• Ik heb de kont

www.opelklassiek.be

Comment

• deze stond ook nog in de geburen van de oudi...

Last edited by Tigra; 01/09/2008, 01:11.

Comment

• en toen werd het 1 september

Comment

• (mag eigenlijk in elk populair topic gezet worden )

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Wel wat teveel tegenlicht:

Wel niet echt een wrak, maar kom. De trekker kan mss als wrak aanzien worden

Comment

• die ging toch nie nr een laatste rustplaats,é?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Ik heb de kont

Heb je ook de kont van die Bedford ?

Comment

• Ik heb ook weer wat zien staan, waaronder deze, niet rot maar hij staat er toch maar verlaten bij...

En ik weet nog iets staan , namelijk een gele opel gt en in vrij rotte staat!!! Foto's volgen nog als ik er nog eens passeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten

Heb je ook de kont van die Bedford ?
                                          Nee, die is te dik
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X