Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    Ik bespeur 'corrosie op de achterste wielboog'...
    ...hadden ze gezegd op de autokeuring.

Edit: Opelfreak was me voor
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Hallo mede wrakken spotters. Ik ben weer wat tegen gekomen, geen echte wrakken maar wel een vervallen garage vol met klassiekers in stoffige staat. De garage is gelegen in een zijstraat (richting Melle) van de drukke N42, Zottegem richting Wetteren, achter de bomen.

Ik ben wat dichter proberen te komen maar de garage is afgesloten met hekkens, normaal geen probleem maar ik zag dat ik begluurt werd door iemand in het huis daarnaast, misschien wel de eigenaar van heel het boeltje.

Genoeg gezevert, de foto's!!!

Comment

• Ik ken er niet veel van, maar die Peugot 302 vind ik prachtig! Eigenlijk de enige die ik ken...

Last edited by TimKaa; 20/09/2008, 17:49.

Comment

• Nog 3 die er stonden waarvan 2 onder een doek.

mazda...

Comment

• Ook nog deze tegen gekomen, al een tijdje geleden. Stond in een schuurtje, was helaas onmogelijk om deftige foto's te kunnen nemen.

Comment

• mooie spot, kom je niet allerdaags tegen

Comment

• zonde van al dit moois

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                  Kom dit maar tegen

een Fiat Dino Coupé

Comment

• hoe lang zou zo'n auto al staat, om dit voormekaar te krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                      hoe lang zou zo'n auto al staat, om dit voormekaar te krijgen?
                      Hangt van de omgeving af. Als het maar nat genoeg is

Comment

• deze heeft mss al eerst een tiental jaar ergens anders gestaan, dat kan ook

mooie spot van Lord of de Scoot!

en jij ook hoor, Timkaa

Comment

• En hier ben ik al terug met de beloofde foto's van de opel GT . Plaats van vondst: Brakel (op de baan richting Ronse).

Staat voor een huis achter een jeepke. Huis was vroeger een kapsallon zo blijkt, op het eerst zicht onbewoonbaar, maar vlak achter het vuile raam zat er een parkiet in een kooitje, toch wel even verschieten . Toch wel een vreemd volkje die er woont dan, je moest die living gezien hebben, een echt stort, zoals hun oprit.

Comment

• Comment

• zalig

maar nog wel ne J

Comment

• Leuke pics TimKaa vooral die garage met stoffige wagens, ik denk meer aan een verzameling gezien de borden die er ook hangen.

Voor de Fiat dino 2000 die is in die hoek achter een garage op eigen kracht tot daar gereden ongeveer 25 jaar geleden. (de pic is 5 jaar oud) Toen in uitstekende staat met een gereviseerde motor maar de eigenaar is hem nooit komen ophalen wegens 'no money'

Comment

• op een afbraak rond Huy
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                                    Voor de Fiat dino 2000 die is in die hoek achter een garage op eigen kracht tot daar gereden ongeveer 25 jaar geleden. (de pic is 5 jaar oud) Toen in uitstekende staat met een gereviseerde motor maar de eigenaar is hem nooit komen ophalen wegens 'no money'
                                    hoe zou hij er nu "vijf jaar later" uitzien?

Comment

• Die foto's hierboven zijn toch zonde eigenlijk

hier in oorspronkelijke staat

Nu voor die Fiat lijkt men te laat, maar ik hoop echt dat iemand zich ontfermd over die Opel, anders mogen ze hem altijd af komen leveren

Comment

• Vandaag deze leuke en vooral lange Merc gespot, staat daar ook al een tijdje

Comment

• Sorry voor de gsm kwaliteit
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 22/09/2008, 11:02.

Comment

Working...
                                          X