Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hallo mede wrakken spotters. Ik ben weer wat tegen gekomen, geen echte wrakken maar wel een vervallen garage vol met klassiekers in stoffige staat. De garage is gelegen in een zijstraat (richting Melle) van de drukke N42, Zottegem richting Wetteren, achter de bomen.
Ik ben wat dichter proberen te komen maar de garage is afgesloten met hekkens, normaal geen probleem maar ik zag dat ik begluurt werd door iemand in het huis daarnaast, misschien wel de eigenaar van heel het boeltje.
En hier ben ik al terug met de beloofde foto's van de opel GT . Plaats van vondst: Brakel (op de baan richting Ronse).
Staat voor een huis achter een jeepke. Huis was vroeger een kapsallon zo blijkt, op het eerst zicht onbewoonbaar, maar vlak achter het vuile raam zat er een parkiet in een kooitje, toch wel even verschieten . Toch wel een vreemd volkje die er woont dan, je moest die living gezien hebben, een echt stort, zoals hun oprit.
Leuke pics TimKaa vooral die garage met stoffige wagens, ik denk meer aan een verzameling gezien de borden die er ook hangen.
Voor de Fiat dino 2000 die is in die hoek achter een garage op eigen kracht tot daar gereden ongeveer 25 jaar geleden. (de pic is 5 jaar oud) Toen in uitstekende staat met een gereviseerde motor maar de eigenaar is hem nooit komen ophalen wegens 'no money'
Voor de Fiat dino 2000 die is in die hoek achter een garage op eigen kracht tot daar gereden ongeveer 25 jaar geleden. (de pic is 5 jaar oud) Toen in uitstekende staat met een gereviseerde motor maar de eigenaar is hem nooit komen ophalen wegens 'no money'
Comment