ford granada mk1
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre64 Bekijk BerichtenHallo allemaal,
Net een grootdeel van deze topic doorgenomen en zo'n topics vink echt super.
Zal ook is een ovaal kever posten die ik een keer gevonden heb in een bos.
En dit hebbe we er nog kunne afhalen
Hartjes achterlichte, zeldzaam en wie het wilt hebbe geeft hier een mooie prijs voor!
Dus heb ik ze maar verkocht
Deze waren nog in goede staat. Dit kwam denk ik omdat ze onder de grond zaten (vermoed toch dat dit de reden is).
Zo heb ik ze er afgehaald
En zo waren ze nadat ik ze een beetje opgekuist had
Voor de rest niet veel soeps meer om iets van te gebruiken.
Mvg Bert
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenHallo mede wrakken spotters. Ik ben weer wat tegen gekomen, geen echte wrakken maar wel een vervallen garage vol met klassiekers in stoffige staat. De garage is gelegen in een zijstraat (richting Melle) van de drukke N42, Zottegem richting Wetteren, achter de bomen.
Ik ben wat dichter proberen te komen maar de garage is afgesloten met hekkens, normaal geen probleem maar ik zag dat ik begluurt werd door iemand in het huis daarnaast, misschien wel de eigenaar van heel het boeltje.
Genoeg gezevert, de foto's!!!
Een tiental jaren terug is die ooit eens met zijn collectie op TV geweest - vraag me zelf af of het niet in een documentaire van Jambers was. Daar vroeg men hem waarom hij die wagens allemaal zo liet vergaan en zijn antwoord was iets in het genre van 'ik laat de wagens gewoon hun leven slijten'. Kortom: laten vergaan zonder enige vorm van onderhoud.
Het resultaat van die opvatting is duidelijk te zien in de foto's. En dat is nog maar een klein stukje van de collectie.
Comment
-
x
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenToffe Golf, net de velgen die ik zoek.
En die metertjes in de middenconsole zouden ook niet misstaan.
en dat zijn net de velgen die ik hier nog heb tekoop liggen,,
met nog een hoop andere onderdele
Comment
-
Al lang geleden dat ik hier nog eens een bijdrage leverde. Niet spectaculair, maar hij heeft potentieel
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Deze pics zijn ondertussen al bijna 2 jaar oud maar het
fordje staat er nog
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDe 850:
En hier wat foto's van De Wei, hoe die er nu bijligt, bijna een jaar later
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Italie 2004
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenWat is er daar allemaal gebeurd?? Is die nu al zijn auto's op een hoopje aan het gooien . Daar stonden meerdere 6 series . Ik wring die kerel zijn nek om... Ik wilde van hem één en ander overkopen maar alles was schandalig duur. Hij bracht de auto's nog liever naar een kerkhof dan ze te verkopen... Blijkbaar meende hij het wel degelijk
Dat is idd wat er gebeurt is Wat een ongelofelijke lul !
Comment
-
bon, tijd voor beeld
Ik weet een "nieuw" wrak staan... hoewel wrak mss nog niet de ideale benaming is, maar meer een gedumpte kar
Zal er nu een klein half jaar staan en het gras heeft al z'n best gedaan. Gaat nu z'n eerste winter tegemoet, en geloof mij, hij zal er nat staan
Dus als we het geluk krijgen dat deze kar er mag blijven staan, gaat dat nog mooie beelden opleveren (te volgen!) ... nu kan ik eigenlijk alleen nog maar foto's posten van een... tja auto
Comment
-
Volgende is een Volvo 240 die door iedereen vergeten lijkt te zijn...
Ik wist em al een tijdje staan, vandaag eindelijk eens bij geraakt, maar aan het mos onder de wagen te zien zal hij daar al verschillende jaren zo staan. Echt prapant, want het is eigenlijk een gewone parking.
mos en roest!
dat van dat mos vond ik nog het bizarste gezicht eigenlijk opvallend!
Comment
Comment