Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van de foto's alleen al word ik zot. Mocht ik daar rondgelopen hebben, ik krijg een *rectie da'k niemeer door 't straat kan passeren.

Waar was dat??? Ideaal voor een weekenduitstap

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
      Van de foto's alleen al word ik zot. Mocht ik daar rondgelopen hebben, ik krijg een *rectie da'k niemeer door 't straat kan passeren.

Waar was dat??? Ideaal voor een weekenduitstap
      Kan ik helaas niet zeggen , sorry. Hij wou me met veel plezier een rondleiding geven en hij was duidelijk zeer trots op zijn verzameling maar hij vertelde er wel bij dat hij liever niet had dat ik die foto's op internet zou zetten. Toen ik weg ging zei hij 'ge gaat die foto's toch ni op internet zetten hé'. Neenee . Ik versta ook niet goed waarom hij daar zo geheimzinnig over doet.

Comment

• Met enige trots toon ik julli mijn laatste vondst. Gevonden toen ik met men hond ging wandelen in het bos achter mij thuis. Ben nog maar net verhuisd en kom dit al tegen

algemeen beeld

close-up

Zelfs het typeplaatje met chassisnummer is nog duidelijk (

Het is dus een 2 PK'tje he voor de mensen die het nog niet gezien hadden

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

• Prachtige vangst jongens!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
            Kan ik helaas niet zeggen , sorry. Hij wou me met veel plezier een rondleiding geven en hij was duidelijk zeer trots op zijn verzameling maar hij vertelde er wel bij dat hij liever niet had dat ik die foto's op internet zou zetten. Toen ik weg ging zei hij 'ge gaat die foto's toch ni op internet zetten hé'. Neenee . Ik versta ook niet goed waarom hij daar zo geheimzinnig over doet.
            Ah, niet ver zoeken. Is opdat ie gerust zou gelaten worden. We gaan dat dan ook respecteren. Voor 't zelfde geld krijgt hij elke dag een kwezel die een van zijn auto's wil opkopen voor een veel te lage prijs...

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• wel niet zelf getrokkn, maar ik wil je deze niet onthouden:

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Dit is de site met nog meer wrakken. Echt de moeite:

geen dank
                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
                  geen dank
                  Toch wel!

Comment

• Joepie

Ik ga vandaag op wrakkentocht Ik weet er trouwens weer een stuk of tien staan

Hoog tijd dus voor foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999

Ik ga vandaag op wrakkentocht

Ge moest al weg zijn Allez hup *duwt Tigraboy van zijn stoel* Ik ben verzot op wrakken, valt het op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                        Ge moest al weg zijn Allez hup *duwt Tigraboy van zijn stoel* Ik ben verzot op wrakken, valt het op?
                        En er is voor elk wat wils

* tot straks *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                          **Kijkt naar "je eigen wagen topic".**

Ja

Comment

• Deze Fiesta C 1.6 diesel bijt de spits af Jammer genoeg een foto van ver! Want erlangs stond een haag van dennekes en het terrein was voorts afgezet met omheining

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dit lelijk gedrocht staat te koop!

Een verneukte 924?

Comment

• Senator

Comment

• ... met erlangs een oude S-klasse (W126 zeker?)

Comment

• Comment

• Ter volledigheid stond er ook nog deze Volvo. Misschien geen wrak, maar hij staat daar toch al ruim een jaar op dezelfde plaats Zonde...

Comment

• Kever-reclamebord

Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by Tigra; 19/12/2005, 15:38.

Comment

• In de zomer zag ik over een maisveld in de verte iets dat op een Renault 4CV leek... ondertussen is die mais weg en kon ik dus eens gaan kijken. Het is weer een foto van ver, want hij stond nog een eindje op privé-terrein met prikkeldraad rond Bovendien is het geen 4CV maar een Moris Minor En eigenlijk nog niet eens in zo slechte staat, op het eerste zicht!

Last edited by Tigra; 19/12/2005, 15:38.

Comment

Working...
                                          X