Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Arievectra: Leuk die Land rover en die Amerikaanse slee...wat is dat trouwens ?

Opelfreak: Ascona C niet gezien, Barkas geen Pics, aan de Triumph kon ik amper
    aan en de R4 dat ik gespot heb is een model 78/81?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En die Fuego ! die ziet er in prachtige staat uit maar ik ben niet kortbij gaan zien.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
        Arievectra: Leuk die Land rover en die Amerikaanse slee...wat is dat trouwens ?

Opelfreak: Ascona C niet gezien, Barkas geen Pics, aan de Triumph kon ik amper
        aan en de R4 dat ik gespot heb is een model 78/81?

Oei, dan had ik me vergist qua model

Maar dat is idd de R4 die ik bedoelde
        www.opelklassiek.be

Comment

En die Fuego ! die ziet er in prachtige staat uit maar ik ben niet kortbij gaan zien.

Idd ramp is het
          www.opelklassiek.be

Comment

• deze heb je ongetwijfeld ook nog weten staan:

uit 2005:

www.opelklassiek.be

Comment

...die Amerikaanse slee...wat is dat trouwens ?
              ...
              Op het eerste zicht een Chrysler New Yorker
              Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• op 't tweede zicht is het er eentje van 1968.
                Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Opelfreak, die Ford zegt mij niets

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Opelfreak, die Ford zegt mij niets

Ah die stond een km of 3 van Lion af, aan een spoorwegovergang

En in de buurt van Lion weet ik ook nog een Ranger wrak staan
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                        Een B-Kadett
                        www.opelklassiek.be

Comment

pak die achterlichten en verkoop ze op kapaza ofzo ff 50euro verdient

Comment

• Als je Wetteren binnenrijdt via de spoorweg, staat er op de hoek in een schuur een blauwe Opel Manta, iemand een idee of dat een speciale editie is? Is niet standaard alleszins.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Als je Wetteren binnenrijdt via de spoorweg, staat er op de hoek in een schuur een blauwe Opel Manta, iemand een idee of dat een speciale editie is? Is niet standaard alleszins.
                              Staat er daarnaast nog een oude ford 17M ofzoiet?
                              Anders heb ik daar nog in de buurt gewoond
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Die ziet er beter uit dan de mijne op sommige punten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Als je Wetteren binnenrijdt via de spoorweg, staat er op de hoek in een schuur een blauwe Opel Manta, iemand een idee of dat een speciale editie is? Is niet standaard alleszins.
                                  Morgen eens foto's nemen dan als het niet te donker is. Passeer daar altijd daar het magazijn waar ik moet tanken daar in de buurt is.

Staan meestal maar gewone auto's. Heeft hele tijd een 6reeks (mss nu nog) gestaan ook. Der is daar trouwens een bocht naar mij genoemd

Comment

Ford Capri, paar maandjes later.

Capri's zjn gekend als fietsteun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                                      pak die achterlichten en verkoop ze op kapaza ofzo ff 50euro verdient
                                      dat is snel verdient idd

Comment

2 verlengde Saab's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          Morgen eens foto's nemen dan als het niet te donker is. Passeer daar altijd daar het magazijn waar ik moet tanken daar in de buurt is.

Staan meestal maar gewone auto's. Heeft hele tijd een 6reeks (mss nu nog) gestaan ook. Der is daar trouwens een bocht naar mij genoemd
                                          Heb die 6 reeks ook nog weten staan ,aan't "boerenhol" niet?
                                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Working...
                                          X