Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eveneens in Italië: Alfa Sud
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
      eveneens in Italië: Alfa Sud
      Die verwacht je doorgaans véél rotter
      www.opelklassiek.be

Comment

• als afsluiter voor vandaag: nog 2 zeldzame Hanomag kamionnekes (Kurier/Garant of Markant?)
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

en we gaan verder met een Chevrolet Corvair: gevonden in een oude zagerij onder een hoop rommel en stof...na een wasbeurtje zag hij er al veel beter uit! Wordt momenteel tot in de puntjes weer in orde gebracht!
          Miljaarde! ook een zeldzaamheid aan het worden, zeker een originele Belg
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Die verwacht je doorgaans véél rotter
            ginder denkelijk ad kant gezet wegens mechanische problemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Miljaarde! ook een zeldzaamheid aan het worden, zeker een originele Belg
              zijt maar zekers! General Motors Continental Antwerp!

Comment

zijt maar zekers! General Motors Continental Antwerp!

Daar is al veel lekkers buitengerold
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                  Kan je die zien staan vanop de dijk? Welke kant van de dijk?

nee, kan je ni zien

kant van Brussel

Comment

een heuse Muntz Jet convertible...

er is weinig dat me kan verbazen op oldtimer-gebied. dit is zo een van die dingen.

Comment

• Prachtfoto's!

Vooral die van de Airflow's, Muntz en Corvair!
                      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Een tijdje geleden zegt ne maat van mij: Ik wil ne Plymouth Duster kopen! (tja, ik heb nu eenmaal zo'n maten, andere mensen hebben maten die zeggen: ik wil ne Citroën C4 Picasso ;-)
                        OK, geen probleem, uiteindelijk gevonden in Regio Brussel. Maar wat had diene mens nu nog staan? Rare stuff... Chrysler Airflow en Bendix Airflow en... een heuse Muntz Jet convertible...100 stuks van gemaakt ongeveer als ik me ni vergis? Allen buiten gebruik en al jaren onder het stof...maar echt wel zeer zeldzaam spul!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                        en we gaan verder met een Chevrolet Corvair: gevonden in een oude zagerij onder een hoop rommel en stof...na een wasbeurtje zag hij er al veel beter uit! Wordt momenteel tot in de puntjes weer in orde gebracht!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                        Deze Blitz hebben we kunnen redden na 20 jaar slapen bij een kolenboer! Komt binnenkort weer op de baan, zij het niet als mobiele kolenschudder, maar gewoon met een houten bak als opbouw...
                        haar naam is Brigit...

Ik begin een passie te ontwikkelen voor die oude verlaten karren

Moet toch vet zijn als je zoiets vind/ontdekt, ik kan begrijpen dat je ze dan allemaal wil houden

Comment

Een overblijfsel van een Lincoln uit de jaren 50...
                          Hoe kom je aan die foto's?
                          Ze komen namelijk uit mijne kodak...
                          Via kapaza misschien?

Als liefhebber van het zwaardere materiaal (voornamelijk vrachtwagens), zijn uw foto's zeer welgekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Bekijk Berichten
                            Hoe kom je aan die foto's?
                            Ze komen namelijk uit mijne kodak...
                            Via kapaza misschien?

Als liefhebber van het zwaardere materiaal (voornamelijk vrachtwagens), zijn uw foto's zeer welgekomen.

Haja! zou wel kunnen! maar ik heb nog foto's van de camion waar de Lincoln opstond, die heb ik vanachter een hekken moeten fotograferen, want ik geraakte er ni bij. Ik kon toen ni goe zien wat er achterop stond, maar dank zij jouw foto's dan weer wel! Heb ze toen gesaved bij de mijne. Was wel een heel speciaal camionneke, nog nooit eerder gezien...
                            Zal ze straks ofzo ne keer posten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                              Ik begin een passie te ontwikkelen voor die oude verlaten karren

Moet toch vet zijn als je zoiets vind/ontdekt, ik kan begrijpen dat je ze dan allemaal wil houden

ge moogt gerust zijn! alleen plaats is soms een probleem hé
                              of geld
                              want als je geld genoeg hebt, kan je daar plaats mee kopen natuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                In Scherpenheuvel-Zichem kan je op heel onregelmatige basis eentje in mint-condition spotten
                                Nog niet gezien, waarschijnlijk in de achterbuurten ergens
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Nog niet gezien, waarschijnlijk in de achterbuurten ergens
                                  Toch niet

In dat straatje naast de apotheek in Zichem: maar ik denk dat het écht een zomerkar is, dus we zullen nog even geduld moeten oefenen eer we hem nog eens zien

Comment

• zoals daarstraks beloofd, hierbij de foto van de merkwaardige vrachtvragen waarop de kas van de Lincoln stond.
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• hier nog ne sukkelaar van ne P7b die we konden redden...
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

zoals daarstraks beloofd, hierbij de foto van de merkwaardige vrachtvragen waarop de kas van de Lincoln stond.
                                        Zelfbouw?
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• deze twee dan weer spijtig genoeg ni...
                                          de lichtblauwe bleek alleen nog geschikt voor onderdelen en voor de bordeaux was de vraagprijs veel te hoog....
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X