Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Damn, kan em niet zien
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
      zoiets zoek ik mij dus zot achter hé! Een Simca 1100 VF2!
      maar dan graag iet of wat rijdend...

deze stond een aantal jaar geleden op het autokerkhof van 'Den Beire' in Sint-Katelijne-Waver

was een zalig autokerkhof, daar mocht je nu eens alles, rondlopen, stukken afvijzen voor een appel en een ei, en ongestoord foto's nemen!

Ik zal er de komende dagen eens wat inscannen en posten.
      Ik zie... een ascona B SR
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
        zoiets zoek ik mij dus zot achter hé! Een Simca 1100 VF2!
        maar dan graag iet of wat rijdend...

deze stond een aantal jaar geleden op het autokerkhof van 'Den Beire' in Sint-Katelijne-Waver

was een zalig autokerkhof, daar mocht je nu eens alles, rondlopen, stukken afvijzen voor een appel en een ei, en ongestoord foto's nemen!

Ik zal er de komende dagen eens wat inscannen en posten.
        Ik kan je aan een adres helpen van iemand die er misschien weet staan.
        Hij heeft er zelf zo een paar verbouwd, had zelfs ook een pickup, misschien heeft hij hem nog.
        Hij kende een tiental jaar geleden heel wat van de markt, maar ik weet niet of hij die nu nog volgt. Als je z'n adres wilt, pm me maar.

Ik heb ergens een analoge foto liggen van z'n drie naast elkaar (VF2, Pickup en gewone *edit: geen gewone, een ti*), maar waar die is .... 'k zal eens zoeken.
        Last edited by Bompa; 16/12/2008, 20:45.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Btw, heeft er hier niemand foto's van de rode Matra Rancho die ligt te verkommeren in een vijver in de zoo van Planckendael ???

Edit zegt: Ik ga em eens zoeken op Google Earth
            Je kan misschien eens zoeken op maps.live.com

Comment

• @ Nemo

Verkeerd topic ?
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                Je kan misschien eens zoeken op maps.live.com
                Thx
                www.opelklassiek.be

Comment

@ Nemo

Verkeerd topic ?
                  nee hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                    nee hoor.
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Van enkele maanden geleden, in het Heuvelland: (excuses voor de aanwezigen op de foto's )

Comment

• *verbaasd*

Ik heb bijna 3 jaar geleden een IDENTIEKE Kadett B1 uit een smalle garage willen slepen, dat is niet gelukt omdat het wagentje TE ver héén was, we trokken hem bijna uitéén, uiteindelijk is hij naar forumlid Opelix gegaan voor nog wat onderdelen

Deze ziet er ng veel beter uit!
                        Last edited by opelfreak; 16/12/2008, 21:29.
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Hij ziet er wel nog vrij goed uit, er stond wel gras in het interieur aan de kant van de chauffeur. Leuk detail, mijn vader heeft nog enkele jaren met een Kadett B gereden toen hij net zijn rijbewijs had.

Comment

Btw, heeft er hier niemand foto's van de rode Matra Rancho die ligt te verkommeren in een vijver in de zoo van Planckendael ???

Edit zegt: Ik ga em eens zoeken op Google Earth
                            Tiens ja, maar kpeis dat die weg is intussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              dit duo (de blauwe Simca-Chrysler ) en een 1000 stonden in 2000 op de baan Zichem-Averbode aan een toen vervallen en verlaten café. Café is ondertussen opgeknapt, maar ben bijna zeker dat het over dezelfde 1000 gaat hier

De blauwe stond toen te koop voor een 50.000 BEF meen ik.

Was een bordeaux Simca 1000 dacht ik...

Comment

Miljaar bestaat dat kerkhof in Sint Katelijne Waver nog ????
                                Zo een bestel Simca heeft hier in de buurt jaaaaaaaaaaaaren rondgereden. Dat was de werkauto van meneer, en mevrouw reed een zachtoranje Vauxhall Cavalier mk1 Een prachtig duo op de oprit Helaas zijn ze allebei weg en ik spreek nog maar over 2003.

Nee, dat autokerkhof is intussen moeten verdwijnen, hij mocht enkel blijven als hij de bodem saneerde voor ongeveer 1 miljoen euro en er dan beton overgoot...Hij is dan maar gestopt omdat hij het nog wat uit liefhebberij deed, omdat zijn vader daar indertijd mee begonnen was. Zijn vader heeft in de jaren 50 en 60 heel wat speciale auto's waaronder enkele Minerva's kunnen redden, voor zover ik weet zijn die nog altijd in familiebezit.

en raah! een VF 2 die tot 2003 nog rondreed!! Waar is hij, waar is hij???

Comment

Ik zie... een ascona B SR

wacht maar manneken! daar stond het vol Opels en Fords! De garages uit de regio dumpten daar allemaal hun afdankers.

Comment

• Deze Talbot Horizon trof ik aan in de Schotse Highlands 2 jaar geleden...waarschijnlijk defect achtergelaten?
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• nog twee kiekjes van het autokerkhof: een Volvo 142 met ernaast een Taunus en een Ford 12M (P6) met daarachter een Kadett D break.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Een Ford Zodiac op het erf...
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Deze fighter was tot voor kort dagelijks in Mechelen in het verkeer. Werken! Daar dient het voor!

Kweetni wat er intussen mee gebeurd is...
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X