Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van enkele maanden geleden, in het Heuvelland: (excuses voor de aanwezigen op de foto's )
Kun je me zeggen waar je die Renault 11 gevonden hebt in het Heuvelland? Mijn vriendin heeft identiek dezelfde (maar dan in een veel betere staat ...) en is nog op zoek naar enkele te vervangen onderdelen. Wie weet kan deze gekocht worden aan een schappelijke prijs ... Alle info is welkom!
DeLorean
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Kun je me zeggen waar je die Renault 11 gevonden hebt in het Heuvelland? Mijn vriendin heeft identiek dezelfde (maar dan in een veel betere staat ...) en is nog op zoek naar enkele te vervangen onderdelen. Wie weet kan deze gekocht worden aan een schappelijke prijs ... Alle info is welkom!
DeLorean
Het was ergens in De Klijte, ik dacht een zijstraat van de Reningelstraat, maar 100% zeker ben ik niet. Veel beweging heb ik daar toen eigenlijk niet gezien.
Djuu Ik zag em voor het eerst in '94 met het school, ik weet nog dat dat het hoogtepunt van de dag was, want toen ik thuis kwam riep ik direct: 'daar lag de auto van Bassie & Adriaan in ne vijver
In 2003 ben ik er nog eens geweest en lag hij er nog steeds.
Nee, dat autokerkhof is intussen moeten verdwijnen, hij mocht enkel blijven als hij de bodem saneerde voor ongeveer 1 miljoen euro en er dan beton overgoot...Hij is dan maar gestopt omdat hij het nog wat uit liefhebberij deed, omdat zijn vader daar indertijd mee begonnen was. Zijn vader heeft in de jaren 50 en 60 heel wat speciale auto's waaronder enkele Minerva's kunnen redden, voor zover ik weet zijn die nog altijd in familiebezit.
en raah! een VF 2 die tot 2003 nog rondreed!! Waar is hij, waar is hij???
Hij heeft nog een tijd te koop gestaan bij de Nissan garage in de buurt, waar af en toe ng leuke oldies te spotten zijn, oa de rode corolla van '80
De Vauxhall leeft ng, is helaas in verkeerde handen terechtgekomen, daar heb ik nog steeds veel spijt van:
Ik heb bijna 3 jaar geleden een IDENTIEKE Kadett B1 uit een smalle garage willen slepen, dat is niet gelukt omdat het wagentje TE ver héén was, we trokken hem bijna uitéén, uiteindelijk is hij naar forumlid Opelix gegaan voor nog wat onderdelen.
En dat was dus den deze: foto's uit januari 2006.
Het wagentje werd me aangeboden tegen een symbolisch bedrag (minder dan 20 euro)
Helaas was het zo rot overal, dat we het niet konden slepen, een remorque huren vond ik te duur omdat ik eigenlijk niks met de wagen kon doen. En naar de oudijzer boer gaan was helemaal géén optie, hier moesten onderdelen gered worden!
Dan na wat héén-en weer gemail met Opelix is die het wagentje gaan halen en heeft er nog veel af kunnen halen voor zijn B-Kadett
Op de laatste foto zie je bvb dat de reservewiel bak gans weg was
Ja in die tijd was een achteruitrijlicht nog een optie Bij de facelift van de B had hij wel ingebouwde achteruitrijlichten.
Mijn Vauxhall Viva HC standaard uit 1975 was ook zo karig uitgerust
Hij heeft nog een tijd te koop gestaan bij de Nissan garage in de buurt, waar af en toe ng leuke oldies te spotten zijn, oa de rode corolla van '80
De Vauxhall leeft ng, is helaas in verkeerde handen terechtgekomen, daar heb ik nog steeds veel spijt van:
Kris en David hunne Chevalier. Onderhouden die wagen wel goed en rijden er classics en rittensporten mee. Alleen spijtig dat de bestickering op niet veel trekt.
Kris en David hunne Chevalier. Onderhouden die wagen wel goed en rijden er classics en rittensporten mee. Alleen spijtig dat de bestickering op niet veel trekt.
Ja begrijp me niet verkeerd hoor, de wagen bestaat nog wel en dat is een pluspunt, maar ik vind het een beetje zonde van rittensport te rijden met zulk een zeldzaamheid.
Vanwaar zijn die mannen ergens? want de wagen komt van Hoeleden.
Ja begrijp me niet verkeerd hoor, de wagen bestaat nog wel en dat is een pluspunt, maar ik vind het een beetje zonde van rittensport te rijden met zulk een zeldzaamheid.
Vanwaar zijn die mannen ergens? want de wagen komt van Hoeleden.
Ik denk dat ik weet waar jullie geweest zijn.
Niet zo ver van Neufchateau en luxemburg.
De eigenaar is niet echt blij met de aandacht die hij krijgt.
Wij zijn daar eens achter wisselstukken geweest, we moesten echter onze autosleutels afgeven.
In ruil hiervoor mochten we een 45 tal minuten vrij rondwandelen op z'n terrein.
Achteraf gezien verliep alles ok, maar ik heb me zelden zo op m'n ongemak gevoeld.
Je kan riskeren van zonder toestemming daar rond te lopen, maar de eigenaar heeft nog personeel
rondlopen ook, dus de kans dat je niet gezien wordt is klein.
Dit onder het motto : "een verwittigd man is er twee waard"
Comment