Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die eerste wagen dat ze daar gemaakt hebben met voorwielaandrijving was wel een knap ding. Al bij al, totaal nutteloos, die aandrijving vanvoor.
in de Pacer kregen ze 't niet klaar, zo'n compact gedoe, daarom hebben ze op 't laatste maar snel-snel die kar wat breder gemaakt om er een middentunnel tussen te kunnen breien.
rechter deur is trouwens langer dan de linker, en de chauffeursstoel kan niet naar voor geklapt worden.
ik wil zo'n ding.
in de Pacer kregen ze 't niet klaar, zo'n compact gedoe, daarom hebben ze op 't laatste maar snel-snel die kar wat breder gemaakt om er een middentunnel tussen te kunnen breien.
rechter deur is trouwens langer dan de linker, en de chauffeursstoel kan niet naar voor geklapt worden.
ik wil zo'n ding.
Had dat een reden, om de ene deur langer te maken dan de ander?
Och daarom is die rechter deur langer (bedenk ik me nu), omdat de chaufeursstoel niet naar voor kan klappen, kan je dus alleen via de rechter kant naar achter stappen.
Comment