Celica,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weer uit mijn "archive's"
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Verlaten showroom deel 2,
Comment
-
lol, met zo een busje (dat blauw) werd ik indertijd van 't kleuterschooltje naar huis gebracht. Met tien kleuters op elkaar geprakt, tussen de pisbroeken en chocomuiltjes, ik herinner het me nog zo
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
en : ... altså også de stor børn... ;o)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenRaah! waar staat dat Daffie???
(adres komt via pm eraan )
Comment
-
nu we toch tussen 2 feesten inzitten, hierbij nog wat postjes van wrakken, en aangezien we het toch over Dafjes hadden, zal ik de toon verder zetten met een verlaten 66....Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
een 44 waar ni veel van over is...en die LPG tank vind ik wa overdreven eigenlijk...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
en jawel, ook 55 Marathons ontkomen niet aan de greep van de natuur...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
een rode 44 (eerste serie, 6 Volt) en een bruine 46 broederlijk naast elkaarBijgevoegde Bestanden
Comment
-
een Daf 33 in staat van ontbinding...(mijn excuses voor de slechte fotokwaliteit)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
ik zal als afsluiter de Opel mannen ook nog iets gunnen: deze Blitz bestel kwam ik tegen tijdens een wandeling met de hond (waar dat zoiets allemaal goe voor is!), en ook al kan je er met tennisballen doorgooien, 't blijft iets speicaals!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
nog een Manta ten velde (en ernaast nog een Honda Civic eerste model)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenergens lekker achterin
(adres komt via pm eraan )Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment