Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenDit is de meest echte veteraan die ik ooit in de lens had, het is al wel een aantal jaar geleden, is in Ovifat in de Ardennen. Ik weet niet wat het is, en dieerf het ook ni aanraken uit angst dat het uit elkaar zou vallen!
Comment
-
Toevallig géén foto's van de Oostblok garage omgeving Putte ? Ben daar in September eens gepasseerd en daar was een garage waar ng een paar Trabanten, Wartburgs en barkassen stonden, mooie exemplaren en wrakken
Comment
-
Deze Mirafiori stond tot voor kort op de Leuvensesteenweg omtrent Boortmeerbeek. Nu is daar ook een nieuwbouw.
Als het genen diesel was, had ik hem daar zeker gaan wegtrekken, mijn vader heeft er namelijk zo'n 2 gehad.
Maar toevallig stuitte ik vandaag op een advertentie in de koopjeskrant: een Mirafiori van '79 met 80.000 kms. Ne witte. In Berchem, dus voor mij niet ver. Staat al enkele jaren stil maar wordt regelmatig gestart. De man zat nu in de Ardennen voor de feesten, maar den 10e januari ga ik kijken! kben nekeer curieus...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenToevallig géén foto's van de Oostblok garage omgeving Putte ? Ben daar in September eens gepasseerd en daar was een garage waar ng een paar Trabanten, Wartburgs en barkassen stonden, mooie exemplaren en wrakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenHaja, de garage Olbrechts. Hij heeft in dienen Hangar een heus museumke opgericht met Oostblokauto's. Die hebben ook altijd een grote stand op Dreamcar.
Comment
-
De Studebaker takelwagen van de plaatselijke Nissan garage...kan zelf intussen ook wat hulp gebruiken....Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenDeze Mirafiori stond tot voor kort op de Leuvensesteenweg omtrent Boortmeerbeek. Nu is daar ook een nieuwbouw.
Als het genen diesel was, had ik hem daar zeker gaan wegtrekken, mijn vader heeft er namelijk zo'n 2 gehad.
Maar toevallig stuitte ik vandaag op een advertentie in de koopjeskrant: een Mirafiori van '79 met 80.000 kms. Ne witte. In Berchem, dus voor mij niet ver. Staat al enkele jaren stil maar wordt regelmatig gestart. De man zat nu in de Ardennen voor de feesten, maar den 10e januari ga ik kijken! kben nekeer curieus...
Al van toen ik de eerste keer in '98 naar Dreamcar ging, heb ik die zien staan, toen ik in september een grote tocht met Dett heb gedaan, omgeving Mechelen, enz, ben ik er gepasseerd maar was hij weg
En zeker fotomateriaal gevraagd van de witte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenToevallig géén foto's van de Oostblok garage omgeving Putte ? Ben daar in September eens gepasseerd en daar was een garage waar ng een paar Trabanten, Wartburgs en barkassen stonden, mooie exemplaren en wrakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenda's Olbrechts in Katelijne-Waver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk was weer de enige die het nie kende merci vr de info mannen, ga ik volgend jaar eens een bezoekske brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten'k ga mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenKzal iets laten weten
Comment
-
Een Audi 60 in HemiksemBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenzien dat we minstens met 5 zijn, dan haalt 'ie normaal gezien z'n filmprojector wel van onder 't stof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenEen Audi 60 in Hemiksem
60... Toen Audi nog prachtkarren maakte...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenzien dat we minstens met 5 zijn, dan haalt 'ie normaal gezien z'n filmprojector wel van onder 't stof.
Als ik mag tenminste.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenDeze Chevrolet vrachtwagen met ietwat eigenaardige opbouw trof ik aan in de Ardennen
precies nen opbouw om bomen mee uit de bos te slepen ofzo. Een houthandelaar van bij ons in de buurt had ook zo een opbouw op een Magirus die achter op z'n hof stond te rotten.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenna de examens en 'k ga mee.
Als ik mag tenminste.
Comment
Comment