Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk BerichtenLeuk dat oud ijzer die in het rond slingerd
Die witte deur: W123 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenNet voor ik de koer binnenwandelde zag ik dit tafereel :
Volgens Eddyke zou er ng een Anglia en een oude Renault staan, die heb ik echter niet gevonden, maar dat er veel heeft gestaan is zeker, getuige de deuren.
Deze stond er echter wel nog:
Een VW Polo 1: maar er staat mss ng intressant spul in de schuur, daar heb ik niet gekeken.
en dit stond er ook:
Het Duitse Gutbrod maakte ook auto's en lichte vrachwagens in de jaren 50. De Gutbrod Superior was samen met de Mercedes 300 SL vleugeldeur de eerste productiewagen met benzine-inspuiting. De bestel- en vrachtwagens noemden Atlas. Die laatste zijn zeer zeldzaam momenteel, in Duitsland bestaan er maar een stuk of 10 meer van! Toen ik een klein manneke was, stond er achter mijn grootouders in het veld zo'n Gutbrod Atlas, zo rot als iet. Ik heb daar spijtig genoeg geen foto's van (was toen een jaar of 5-6 peis ik) maar heb toen wel het zeer zeldzame logootje er vanaf geprutst! Kzal er eens een fotooke van posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk BerichtenToevallig nog meer pics van dit oudje ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenDe Gutbrod Superior was samen met de Mercedes 300 SL vleugeldeur de eerste productiewagen met benzine-inspuiting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten'k denk dat ik die kar echt wel ga kopen. zorg jij dan voor die plaat?
Moet het een officiële zijn?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenMoet het een officiële zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenIn dat geval, krijg je er eentje voor uwe nieuwjaar.
Wel eerst den nieuwjaarsbrief opzeggen e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenEen Renault ?? R20??
Bucky weet het misschien, hij weet misschien ook waaraan ik denk...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenEen Renault ?? R20??
Of is het toch een Mirafiori???
zoja...give it to me baby!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenneen, ik denk het niet
Bucky weet het misschien, hij weet misschien ook waaraan ik denk...
Volvo 244?Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenneen, ik denk het niet
Bucky weet het misschien, hij weet misschien ook waaraan ik denk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenwikipedia zegt 5662mm
Comment
-
overzichtje:
Wheelbase109.60 in (2784 mm)
127.60 in (3241 mm)
Length178.90 in (4544 mm)
196.90 in (5001 mm)
222.90 in (5662 mm)
Als het een middenlange is valt dat goed mee. Een Silverado van 96 is ca. 5.5m als hij een extra-cab heeft en normale laadbak.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenAls het een middenlange is valt dat goed mee.
Comment
Comment