Dat zou kunnen lastig worden. 'k heb de breedte van onze Silverado eens gemeten en ik kwam met spiegels in op 2.40m. Een Van zal toch ook rond de 2.20 à 2.30 zitten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenDat zou kunnen lastig worden. 'k heb de breedte van onze Silverado eens gemeten en ik kwam met spiegels in op 2.40m. Een Van zal toch ook rond de 2.20 à 2.30 zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenWelke motor ligt er eigenlijk in?
Ga je een panlat van 2.30m op je Cnorrie vijzen?
hé ja, strak plan. ik maak een Ram-Maxi-Van-kaderement rond m'n Cnorrie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenen dan weer moeten beloven een heel jaar braaf te zijn zeker? mij niet gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie zever pakte toch elk jaar hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten5.2
hé ja, strak plan. ik maak een Ram-Maxi-Van-kaderement rond m'n Cnorrie.
Als je daar mee op het terrein mag bij APOW, dan is het goed. Anders niet.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
Is die linkse niet een Audi 100 ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenVolvo 244?
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
Is die linkse niet een Audi 100 ?Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten'k zie het toch niet direct, eigenlijk...
maar na deze tip:
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichtenyup, ik denk dat je correct bent! aluminium bumpers met die stootranden en een bies op de motorkap, inderdaad een Audi 100.Bijgevoegde Bestanden__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenvan mij wel.
'k ga trouwens zondag naar die Dodge zien, denk ik. schijnt toch een verlengde te zijn.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenStaat die hier ergens in dit topic?Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenik ben ook niet mee in het dodge-verhaal ...
Die Dodge is geen wrak is staat hier dus niet.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
Comment