Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo iedereen,
    Leuke pics tijdens mijn afwezigheid ( PC defect en ondertussen vervangen)
    Eerst de beste en roestige wensen aan iedereen.
    Nu, achter mijne rug bezig geweest lees ik
    Wel, ik heb gelogen over die samara cabrio; heb er ni 1 maar 2
    Moest er iemand ROB TV hebben kan je hem al gezien hebben met mijn vrouwke

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 06/01/2009, 15:38.

Comment

• Leuke bakskes Lord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
        Hallo iedereen,

Vind niet dat die op hun plaats staan in dit topic, dat zijn toch helemaal geen wrakken he!
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Je gaat me toch niet vertellen dat je die als daily gebruikt, want dat geloof ik niet

Het is tijd voor een reeks eigen-auto topics van Lord

prachtig duo !

Comment

• Zeer propere wagens dat zeker en vast, maar ik vind dat er hier en daar toch een spoilertje enzo op past...

...loopt snel weg

Comment

• Ja, k'weet dat ze hier niet moete staan maar t'is de enige topic dat ik volg...
              GFC256 is in dagelijks gebruik bj. 1991, een van de eerste .En de andere
              van 1992 is met pensioen

Deze past iets beter in het topic wel dat het een schadewagen is.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ja, k'weet dat ze hier niet moete staan maar t'is de enige topic dat ik volg...
                GFC256 is in dagelijks gebruik bj. 1991, een van de eerste .En de andere
                van 1992 is met pensioen

Open er aub toch maar een topicje van, wil je? Een heel kleintje dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Open er aub toch maar een topicje van, wil je? Een heel kleintje dan
                  Ziezo ; http://www.autoforum.be/showthread.p...t3168658:wink:
                  T'is nog maar een begin hé

Comment

Hallo iedereen,

Dan heb ik uw vrouw op tv gezien en je gaat wss bij Persoons naar de garage Bij die zijne zoon, Didier, heb ik men vauxhall destijds gekocht
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                      ze wilden hem nie keuren voor verkoop

Dat mag nu géén probleem meer zijn
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        Dan heb ik uw vrouw op tv gezien en je gaat wss bij Persoons naar de garage Bij die zijne zoon, Didier, heb ik men vauxhall destijds gekocht
                        Aaah , zo zit dat, dan heb ik aan die Vauxhall ooit gesleuteld . Had diene geene andere
                        carbu of zoiets ? Ongeveer 10 jaar geleden, niet ?
                        Het kan ook zijn dat we mekaar al tegengekomen zijn, ik ging dagelijks om met de Didder
                        in de jaren 90 tot 99.
                        Heb je dan geen van mijn samara's live gezien bij Persoons of in die hangar ?

Comment

Aaah , zo zit dat, dan heb ik aan die Vauxhall ooit gesleuteld . Had diene geene andere
                          carbu of zoiets ? Ongeveer 10 jaar geleden, niet ?
                          Het kan ook zijn dat we mekaar al tegengekomen zijn, ik ging dagelijks om met de Didder
                          in de jaren 90 tot 99.
                          Heb je dan geen van mijn samara's live gezien bij Persoons of in die hangar ?
                          Gvd ja Allé er was een defect aan de carbu. Miljaar de wereld is klein. Ik heb de wagen gekocht in oktober 2000 En hij is weer verkocht in 2004 door die carbu Nu bolt het beestje rond in West-Vlaanderen ( wel in het rood, ipv blauw)
                          Je Samara's heb ik nooit live gezien, spijtig, maar Didier had toen wel mooie zaken staan: meestal Fiatjes, oa een 128 enz, en een Chevy El Camino

Dit was men Vauxhalleke nadat hij qua kas terug tiptop gezet was
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Ja die 128 was ook van mij; een originele rally met amper 20.000 km. Er stond zeker nog
                            een Simca Aronde, MGB, en Fiatjes ( ons spécialiteit )

Kies maar
                            Dat was in Brugge op een oldtimerbeurs lang lang geleden.

Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 08/01/2009, 00:12.

Comment

Ja die 128 was ook van mij; een originele rally met amper 20.000 km. Er stond zeker nog
                              een Simca Aronde, MGB, en Fiatjes ( ons spécialiteit )

Kies maar
                              Dat was in Brugge op een oldtimerbeurs lang lang geleden.

Die Fiat was prachtig!
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Ook op een beurs

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Last edited by ; 31/01/2009, 12:48.

Comment

• Vorige week nog eens naar 'de wei' geweest in neerglabbeek. Hij is heel zijne nest aan't opruimen daar; de beste auto's staan op kapaza en mobile enzo, en de rest wordt ter plaatse met de laadbak van een graafmachien platgeduwd en op een hoopke gezet. Naar het schijnt moet heel zijne nest daar tegen eind januari weg zijn, dus misschien valt er tegen dan nog wel een zaakje te doen hier of daar (al kwam hij weer geweldig commercieel en gul over de zaterdag ).
                                    Foto's zal'k er morgen eens opzetten, kwestie van de autokerkhofsfeer een beetje te delen.

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter L Bekijk Berichten
                                      Hallo allemaal,

Als nieuweling op dit forum en eigenlijk alleen geïnteresseerd in oud spul, heb ik ook nog wat fotootjes rondslingeren.
                                      De eerste 2 hieronder stonden nog op m' n harde schijf en werden getrokken in Zuid Afrika in 2006.

De kever stond wel droog, maar de wijnranken hadden hem stillaan al wel in een wurggreep. Benieuwd hoe dat ondertussen gevorderd is. De eigenaar wilde hem trouwens ooit terug op de baan krijgen, vermits het zijn eerste auto was, zo' n 25 jaar geleden...

De Peugeot 404 pickup vond ik een prachtige vondst. Stond bovenaan een berg naast een ook reeds lang verlaten Cola- tent. Vooral de kleuren daarboven waren prachtig .

Peter
                                      Leuk de 404

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Vorige week nog eens naar 'de wei' geweest in neerglabbeek. Hij is heel zijne nest aan't opruimen daar; de beste auto's staan op kapaza en mobile enzo, en de rest wordt ter plaatse met de laadbak van een graafmachien platgeduwd en op een hoopke gezet. Naar het schijnt moet heel zijne nest daar tegen eind januari weg zijn, dus misschien valt er tegen dan nog wel een zaakje te doen hier of daar (al kwam hij weer geweldig commercieel en gul over de zaterdag ).
                                      Foto's zal'k er morgen eens opzetten, kwestie van de autokerkhofsfeer een beetje te delen.

grtz
                                      Laat maar komen

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Last edited by ; 31/01/2009, 12:48.

Comment

Last edited by ; 31/01/2009, 12:49.

Comment

Working...
                                          X