Aardig krokante R5, zoiets moeten ze idd mooi laten staan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Samara's in de bos
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
...gruwelijke plaatjes... Dieje z'n deirms komen d'ruit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendie wieldeksels op die RRThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk BerichtenRR, voor wat stond dat weer ? Roestige Roller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk BerichtenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Bij een vriend achterin de tuin. Afdankertjes
Comment
-
Mitsu en vliegende Wartburg
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
R4tje in St Raphael
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Zo, net even 150 pagina's doorgekeken. Geweldige topic! Mijn fotoarchief is helaas een puinhoop, als ik iets tegenkom zal ik wat posten.
Helaas kom je hier in Nederland vrijwel geen wrakken in het wild meer tegen. Vroeger was dat anders, ik woonde in de jaren '70 in een wijk waar je je nieuwe auto gewoon op de parkeerplaats naast de oude zette en naar de oude niet meer omkeek. Wij hadden een mooi speelterrein: ovaal-Kever, Saab 92, Cortina Mk.I, A-Kadett etc. Ik kan me ook nog goed herinneren dat er hier een bedrijventerreintje was met allemaal vage garages waar het vol stond met ontbindende auto's uit de jaren '80. Helaas, gesaneerd... daar staan allemaal dure appartementen.
Zelfs de sloperijen zijn hier niet meer zo mooi, allemaal betonplaten met nette rijtjes kaalgeplukt recent spul, niks meer auto's die er al decennia staan. Jammer!
Mijn complimenten voor de zeer fraaie fotografie en het zoekwerk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten@Lord,
Foto's weer gevonden op de harde schijf?
Mooie collectie.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk wil zo ne Wartburg!!!!!!!!!!!!!!!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dinges Bekijk BerichtenZo, net even 150 pagina's doorgekeken. Geweldige topic! Mijn fotoarchief is helaas een puinhoop, als ik iets tegenkom zal ik wat posten.
Helaas kom je hier in Nederland vrijwel geen wrakken in het wild meer tegen. Vroeger was dat anders, ik woonde in de jaren '70 in een wijk waar je je nieuwe auto gewoon op de parkeerplaats naast de oude zette en naar de oude niet meer omkeek. Wij hadden een mooi speelterrein: ovaal-Kever, Saab 92, Cortina Mk.I, A-Kadett etc. Ik kan me ook nog goed herinneren dat er hier een bedrijventerreintje was met allemaal vage garages waar het vol stond met ontbindende auto's uit de jaren '80. Helaas, gesaneerd... daar staan allemaal dure appartementen.
Zelfs de sloperijen zijn hier niet meer zo mooi, allemaal betonplaten met nette rijtjes kaalgeplukt recent spul, niks meer auto's die er al decennia staan. Jammer!
Mijn complimenten voor de zeer fraaie fotografie en het zoekwerk!Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik kom ook zo goed als geen wrakken meer tegen
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment