Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aardig krokante R5, zoiets moeten ze idd mooi laten staan.

Comment

• Samara's in de bos

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• verschrikkelijk
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die wieldeksels op die RR

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten

Bweuh!!

...gruwelijke plaatjes... Dieje z'n deirms komen d'ruit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              die wieldeksels op die RR
              fout bezig... Wss heeft iemand die van de Rolls gestolen en de zijne in de plaats erop geklikt
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                  RR, voor wat stond dat weer ? Roestige Roller

Schoon van ver...vooral op de eerste foto! Dit bevestigt weeral eens de gouden regel: 'Never buy a car from a picture!'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                    Waar staan deze? Te koop? Staan er nog andere auto's (bij voorkeur bmw) Mag uiteraard via PM
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• De Maserati

Comment

• Mitsu en vliegende Wartburg

Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 29/01/2009, 21:34.

Comment

• R4tje in St Raphael

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @Lord,

Foto's weer gevonden op de harde schijf?
                            Mooie collectie.

Comment

• Ik wil zo ne Wartburg!!!!!!!!!!!!!!!
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Zo, net even 150 pagina's doorgekeken. Geweldige topic! Mijn fotoarchief is helaas een puinhoop, als ik iets tegenkom zal ik wat posten.

Helaas kom je hier in Nederland vrijwel geen wrakken in het wild meer tegen. Vroeger was dat anders, ik woonde in de jaren '70 in een wijk waar je je nieuwe auto gewoon op de parkeerplaats naast de oude zette en naar de oude niet meer omkeek. Wij hadden een mooi speelterrein: ovaal-Kever, Saab 92, Cortina Mk.I, A-Kadett etc. Ik kan me ook nog goed herinneren dat er hier een bedrijventerreintje was met allemaal vage garages waar het vol stond met ontbindende auto's uit de jaren '80. Helaas, gesaneerd... daar staan allemaal dure appartementen.
                                Zelfs de sloperijen zijn hier niet meer zo mooi, allemaal betonplaten met nette rijtjes kaalgeplukt recent spul, niks meer auto's die er al decennia staan. Jammer!

Mijn complimenten voor de zeer fraaie fotografie en het zoekwerk!

Comment

• ik kom ook zo goed als geen wrakken meer tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                                    @Lord,

Foto's weer gevonden op de harde schijf?
                                    Mooie collectie.
                                    Nee, maar heb er nog genoeg

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Ik wil zo ne Wartburg!!!!!!!!!!!!!!!
                                      Die moet je met 2 nemen

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dinges Bekijk Berichten
                                        Zo, net even 150 pagina's doorgekeken. Geweldige topic! Mijn fotoarchief is helaas een puinhoop, als ik iets tegenkom zal ik wat posten.

Helaas kom je hier in Nederland vrijwel geen wrakken in het wild meer tegen. Vroeger was dat anders, ik woonde in de jaren '70 in een wijk waar je je nieuwe auto gewoon op de parkeerplaats naast de oude zette en naar de oude niet meer omkeek. Wij hadden een mooi speelterrein: ovaal-Kever, Saab 92, Cortina Mk.I, A-Kadett etc. Ik kan me ook nog goed herinneren dat er hier een bedrijventerreintje was met allemaal vage garages waar het vol stond met ontbindende auto's uit de jaren '80. Helaas, gesaneerd... daar staan allemaal dure appartementen.
                                        Zelfs de sloperijen zijn hier niet meer zo mooi, allemaal betonplaten met nette rijtjes kaalgeplukt recent spul, niks meer auto's die er al decennia staan. Jammer!

Mijn complimenten voor de zeer fraaie fotografie en het zoekwerk!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        ik kom ook zo goed als geen wrakken meer tegen
                                        Ga op vakantie naar Corsica, daar liggen er overal maar het kuiswerk is ook al bezig

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                        X