Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dinges Bekijk BerichtenZo, net even 150 pagina's doorgekeken. Geweldige topic! Mijn fotoarchief is helaas een puinhoop, als ik iets tegenkom zal ik wat posten.
Helaas kom je hier in Nederland vrijwel geen wrakken in het wild meer tegen. Vroeger was dat anders, ik woonde in de jaren '70 in een wijk waar je je nieuwe auto gewoon op de parkeerplaats naast de oude zette en naar de oude niet meer omkeek. Wij hadden een mooi speelterrein: ovaal-Kever, Saab 92, Cortina Mk.I, A-Kadett etc. Ik kan me ook nog goed herinneren dat er hier een bedrijventerreintje was met allemaal vage garages waar het vol stond met ontbindende auto's uit de jaren '80. Helaas, gesaneerd... daar staan allemaal dure appartementen.
Zelfs de sloperijen zijn hier niet meer zo mooi, allemaal betonplaten met nette rijtjes kaalgeplukt recent spul, niks meer auto's die er al decennia staan. Jammer!
Mijn complimenten voor de zeer fraaie fotografie en het zoekwerk!
Hier in Friesland staan anders nog genoeg wrakken, uurtje rondrijden en je hebt er al een paar.
Kijk maar naar mijn foto's, en moet je 's opletten naar de tijd die er tussen zit .
En die sloperij in Wirdum (Frl.) (zie foto's) da's nog een sloperij van de oude stempel met ook hele ouwe wrakken.
Heb er nog geen stelcon-platen gezien of gestort beton.
De wrakken staan daar op modder en gebroken puin.
Is op de sloperij in Joure net zo.
Ach, je moet er gewoon oog voor hebben denk ik en goed opletten om de wrakken te spotten hier in Nederland. Staan soms wel goed afgeschermd, maar vinden doe ik ze wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk BerichtenDie moet je met 2 nemen
Doemme hé die onderste zag er anders nog behoorlijk goed uit
Comment
-
beetje van alles
Comment
-
m'n eigen wrakje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk BerichtenLeuk die Visa.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Voor Opelfreak
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Was dit geen Land Rover
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
beetje van alles en fiatje
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk BerichtenVoor Opelfreak
Miljaar!
Bedankt hé!
Toevallig ook foto's van die blauwe Viva HB naast die Manta B ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichtenbeetje van alles en fiatje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenMiljaar!
Bedankt hé!
Toevallig ook foto's van die blauwe Viva HB naast die Manta B ?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk BerichtenIk denk dat ik er niet veel gemist heb
Comment
Comment