Niet zelf genomen maar ongetwijfeld een van de mooiste wrakken ter wereld... het prototype van de TVR speed 12. Waar andere merken hun prototypes in een fabrieksmuseum zetten, plaatst TVR deze ergens op een vervallen plaatsje op hun terreinen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nu een moeilijke!
Met veel plezier heb ik jullie speurtochten naar wrakken gevolgd en dat deed me aan iets denken.
Enkele (vele) jaren geleden was er eens een aflevering in 'Jambers' (jawel) over de huidige adel of zoiets. Toen werd er een portret geschetst van een man uit de adel die zeg maar serieus aan lager wal was geraakt. Toch bleef hij wonen in zijn groot kasteel die hij niet meer kon onderhouden, alle kamers waren onverzorgd, stoffig, kortom een warboel.
Maar nu het belangrijkste: in zijn jonge jaren was de man een groot autoliefhebber en was in het bezit van een ruime collectie. Hij had nog geen enkele wagen weggedaan, hij kon er moeilijk afstand van nemen, begrijpelijk...
Hij toonde Jambers één van zijn garages: ongelooflijk: de ene Italiaanse schone naast de andere... er stonden zeker een stuk of 10 prestigieuze wagens, maar dus wel niet-onderhouden en onder een dikke laag stof.
Jambers wierp een blik op het binnenplein, wederom een auto of 5, alle merken door elkaar.
Zelfs langs de lange oprit van het kasteel stonden er autowrakken (ik herinner me vooral schone bmw's en mercedessen)...
Ben zelf razendbenieuwd hoe het daar ondertussen aan toe zou gaan...
Rinkelt er bij iemand anders een belletje die de aflevering ook heeft gezien? (ik weet het, tis lang geleden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rusty cageMet veel plezier heb ik jullie speurtochten naar wrakken gevolgd en dat deed me aan iets denken.
Enkele (vele) jaren geleden was er eens een aflevering in 'Jambers' (jawel) over de huidige adel of zoiets. Toen werd er een portret geschetst van een man uit de adel die zeg maar serieus aan lager wal was geraakt. Toch bleef hij wonen in zijn groot kasteel die hij niet meer kon onderhouden, alle kamers waren onverzorgd, stoffig, kortom een warboel.
Maar nu het belangrijkste: in zijn jonge jaren was de man een groot autoliefhebber en was in het bezit van een ruime collectie. Hij had nog geen enkele wagen weggedaan, hij kon er moeilijk afstand van nemen, begrijpelijk...
Hij toonde Jambers één van zijn garages: ongelooflijk: de ene Italiaanse schone naast de andere... er stonden zeker een stuk of 10 prestigieuze wagens, maar dus wel niet-onderhouden en onder een dikke laag stof.
Jambers wierp een blik op het binnenplein, wederom een auto of 5, alle merken door elkaar.
Zelfs langs de lange oprit van het kasteel stonden er autowrakken (ik herinner me vooral schone bmw's en mercedessen)...
Rinkelt er bij iemand anders een belletje die de aflevering ook heeft gezien? (ik weet het, tis lang geleden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rusty cageMet veel plezier heb ik jullie speurtochten naar wrakken gevolgd en dat deed me aan iets denken.
Comment
-
Welk kasteel was dat en waar zou dat zijn? Er zitten hier genoeg mensen verspreid over heel het land, misschien kan er iemand nog eens passeren? Of een idee voor een weekendtripje?
Weet er dat nog iemand?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NikskeWelk kasteel was dat en waar zou dat zijn? Er zitten hier genoeg mensen verspreid over heel het land, misschien kan er iemand nog eens passeren? Of een idee voor een weekendtripje?
Weet er dat nog iemand?
Als ik mij niet vergis, was het een kasteel aan de kanten van Tongeren, of nog wat lager richting Luik toe. Het was allesinds in die omgeving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraIk herinner mij die aflevering nog goed, was in 1998 daar stond idd vanalles fraai te verkommeren amaai!
Als ik mij niet vergis, was het een kasteel aan de kanten van Tongeren, of nog wat lager richting Luik toe. Het was allesinds in die omgeving
Comment
-
Aha, we komen dichter! We weten al dat het in Heerst is.
Als het niet zo ver zou zijn (k ben van de westhoek), dan nam ik zelf een kijkje, gewoon om te zien of ze er nog staan. Iemand van jullie die de nieuwsgierigheid niet de baas kunnen? Dat zou pas een mooie autowrakkenreportage zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rusty cageAha, we komen dichter! We weten al dat het in Heerst is.
Als het niet zo ver zou zijn (k ben van de westhoek), dan nam ik zelf een kijkje, gewoon om te zien of ze er nog staan. Iemand van jullie die de nieuwsgierigheid niet de baas kunnen? Dat zou pas een mooie autowrakkenreportage zijn!
@ Opelfreak: weet jij dat kasteel zijn?
Comment
-
Deze morgen een verlaten Citroën Xm zien staan.
En dit moet de voorkant voorstellen , nogal vrij hoog voor een Xm. Ofwel is hij serieus gecrasht ofwel is dat een halve Xm met een deel van een andere wagen die erbij staat aangezien de modernere velgen die eronder zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraTeruggaan en onder dat zeil gaan kijken
Amaai, wat een marginaal vettig kot
Comment
Comment