Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
    voor de meesten is 't ongetwijfeld te lang geleden, de meerderheid op dit forum kan nog maar nét lopen.
    Kom kom, er zijn er hier al veel die woorden met zelfs meer dan 3 lettergrepen kunnen schrijven!

Niet zeveren he Frankie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
      Kom kom, er zijn er hier al veel die woorden met zelfs meer dan 3 lettergrepen kunnen schrijven!

Niet zeveren he Frankie
      't zou erg zijn moesten ze dat niet kunnen sinds de bewuste uitzending.

Comment

't zou erg zijn moesten ze dat niet kunnen sinds de bewuste uitzending.
        Daar volg ik niet zene ... uitzending ?

Comment

Daar volg ik niet zene ... uitzending ?
          beter lezen helpt.

de Jambers-uitzending over die rare kwiet in z'n kasteeltje in Heers. heel z'n kelder zat volgestouwd met oldtimers die daar stonden te staan, en z'n binnenplein was een testplaats voor de roestbestendigheid van auto's.

die uitzending dateert blijkbaar van ergens in '98. ik meen me te herinneren dat zelfs ik op m'n 8ste woorden van 3 lettergrepen kon schrijven.

Comment

beter lezen helpt.

de Jambers-uitzending over die rare kwiet in z'n kasteeltje in Heers. heel z'n kelder zat volgestouwd met oldtimers die daar stonden te staan, en z'n binnenplein was een testplaats voor de roestbestendigheid van auto's.

die uitzending dateert blijkbaar van ergens in '98. ik meen me te herinneren dat zelfs ik op m'n 8ste woorden van 3 lettergrepen kon schrijven.
            Meer lezen bedoel je, iets dat je niet gelezen heb kan je niet beter lezen Trouwens, zelfs IK kan nu toch wel al woorden met 3 lettergrepen lezen !

Potloden. Waar komen ze vandaan ? Hoe, en vooral : waarom ?

Comment

Meer lezen bedoel je, iets dat je niet gelezen heb kan je niet beter lezen Trouwens, zelfs IK kan nu toch wel al woorden met 3 lettergrepen lezen !

Potloden. Waar komen ze vandaan ? Hoe, en vooral : waarom ?
              ok, meer lezen dan.

potloodventers, wie zijn ze, en wat drijft hen?

=====> on-topic: degenen die van plan zijn 't kasteeltje op te zoeken, gelieve me ruim op voorhand te verwittigen. ik ga mee.
              Last edited by ; 11/02/2006, 23:09.

Comment

de Jambers-uitzending over die rare kwiet in z'n kasteeltje in Heers.
                Die was van adel en duidelijk ne ridder

Comment

• Ik wil ook wel inees dat kasteel bezoeken.

Breng jij je autoremorque mee? mss kunnen we nog iets meesleuren

Comment

• Opelfreak?!

Zeg waar dat kasteel juist staat!

*Zegt da!*

Comment

• Jullie hebben het blijkbaar over het kasteel van Heers! Schitterend gebouw maar spijtig genoeg totaal vervallen Ik moet jullie wel waarschuwen dat de ridder weinig of geen bezoekers toelaat Zelfs in Heers zien de mensen hem zo goed als nooit, dus of jullie enige oldtimers gaan te zien krijgen is maar zeer de vraag. Ben er een jaar of 3 geleden es met m'n pa geweest en toen was hij net iets in de tuin (of wat daar nog overschiet) aan het doen. Tis wel een vriendelijke man maar nogal wereldvreemd, hij wil dan ook niets weten van subsidies van het Vlaams Gewest voor restauratiewerken. Als ik had geweten dat hij oldtimers had, had ik er es naar gevraagd...

Comment

• Stonden / staan er ook geen wrakken in de bossen langs het kasteel? Ik dacht mij dat ook te herinneren... een stuk W114 gezien te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                          Teruggaan en onder dat zeil gaan kijken

Amaai, wat een marginaal vettig kot
                          Ik ben vandaag nog eens terug geweest naar die xm. Ik had gehoopt dat het een halve Xm ging zijn met daarachter een stuk van een andere wagen door de rare vormen onder het zeil. Maar uiteindelijk bleek het toch een Xm te zijn maar dan wel waanzinig gecrasht. Hier de foto's (sorry voor de slechte kwaliteit):

Comment

• Er stond ook nog een Nissan naast:

Comment

• Woont daar eigenlijk nog volk in dat krot?

Comment

• die mazouttank, wow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  die mazouttank, wow
                                  10.000 liter?

Comment

• zoiets ja
                                    ruw geschat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                      Woont daar eigenlijk nog volk in dat krot?
                                      Vorig jaar wel, op korte tijd is daar veel veranderd . Intussen hebben daar al ongeveer 15 a 20 wrakken gestaan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                                        Vorig jaar wel, op korte tijd is daar veel veranderd . Intussen hebben daar al ongeveer 15 a 20 wrakken gestaan .
                                        Moet leuk en vooral proper volk zijn

Comment

Working...
                                        X