Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de Jambers-uitzending over die rare kwiet in z'n kasteeltje in Heers. heel z'n kelder zat volgestouwd met oldtimers die daar stonden te staan, en z'n binnenplein was een testplaats voor de roestbestendigheid van auto's.
die uitzending dateert blijkbaar van ergens in '98. ik meen me te herinneren dat zelfs ik op m'n 8ste woorden van 3 lettergrepen kon schrijven.
de Jambers-uitzending over die rare kwiet in z'n kasteeltje in Heers. heel z'n kelder zat volgestouwd met oldtimers die daar stonden te staan, en z'n binnenplein was een testplaats voor de roestbestendigheid van auto's.
die uitzending dateert blijkbaar van ergens in '98. ik meen me te herinneren dat zelfs ik op m'n 8ste woorden van 3 lettergrepen kon schrijven.
Meer lezen bedoel je, iets dat je niet gelezen heb kan je niet beter lezen Trouwens, zelfs IK kan nu toch wel al woorden met 3 lettergrepen lezen !
Potloden. Waar komen ze vandaan ? Hoe, en vooral : waarom ?
Jullie hebben het blijkbaar over het kasteel van Heers! Schitterend gebouw maar spijtig genoeg totaal vervallen Ik moet jullie wel waarschuwen dat de ridder weinig of geen bezoekers toelaat Zelfs in Heers zien de mensen hem zo goed als nooit, dus of jullie enige oldtimers gaan te zien krijgen is maar zeer de vraag. Ben er een jaar of 3 geleden es met m'n pa geweest en toen was hij net iets in de tuin (of wat daar nog overschiet) aan het doen. Tis wel een vriendelijke man maar nogal wereldvreemd, hij wil dan ook niets weten van subsidies van het Vlaams Gewest voor restauratiewerken. Als ik had geweten dat hij oldtimers had, had ik er es naar gevraagd...
Ik ben vandaag nog eens terug geweest naar die xm. Ik had gehoopt dat het een halve Xm ging zijn met daarachter een stuk van een andere wagen door de rare vormen onder het zeil. Maar uiteindelijk bleek het toch een Xm te zijn maar dan wel waanzinig gecrasht. Hier de foto's (sorry voor de slechte kwaliteit):
Comment