Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze zag ik paar maand terug in een garage waar ik moest zijn..

Na een gesprek met de chauffeur van de takelwagen bleek dat de eigenaar een jonge kerel bleek te zijn van 20/25 jaar oud. Hij had met z'n wagen een vluchtheuvelke genomen tegen 150 km/h. Auto per totale (chassis geplooid, weet niet of je het goed ziet, maar auto was krom zie bv. chassisbalk aan de openstaande deur op foto 4). Hij had geld geleend (5-serie toch al snel een dikke 50.000 euro) om deze spliksplinternieuw aan te kopen. Voertuig was omnium verzekerd maar de verzekering trok haar staart in omdat de 4 banden vrijwel geen profiel meer hadden. En idd, op sommige plaatsen zag je het staal al door de banden komen! Dus nog paar jaren afbetalen voor een auto die dan allang niet meer bestaat.

Last edited by ; 31/03/2009, 16:27.

Comment

• Wat een dikke eikel zeg... Dat tekste "bad beemer" doet hem ook geen eer aan!! Mensen die boven hun stand willen leven het is iets..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThrillMe Bekijk Berichten
        Is een foto van al een tijdje geleden, stond hier in de buurt te koop. De uitbater van die bandencentrale had die van bij een familielid vandaan gehaald maar de auto stond al paar jaren stil. Op het eerste zicht ziet hij er nog goed uit maar vanbinnen was hij duchtig rot, zaten al gaten in de bodemplaat etc..

is dat in Geraardsbergen? da's normaal 054 en ik zie 055, da's meer Oudenaarde, maar ik weet in G'bergen een bandenboer met dergelijke 940 en velgen.

Coole RX7, en met originele velgen!!!

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• @ Nikske : is op de N8 van Lierde naar Brakel vlakbij ligt een straat die 'De Bonte' noemt. 055/42.. is voor Brakel

Comment

• ah ok, die zal dus met beide zaken iets te maken hebben, ligt niet zo ver van elkaar.
            De N8 tussen Oudenaarde en Ninove ken ik zeer goed, maar van vroeger. Duizenden keren gepasseerd...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Deze zag ik paar maand terug in een garage waar ik moest zijn..

Na een gesprek met de chauffeur van de takelwagen bleek dat de eigenaar een jonge kerel bleek te zijn van 20/25 jaar oud. Hij had met z'n wagen een vluchtheuvelke genomen tegen 150 km/h. Auto per totale (chassis geplooid, weet niet of je het goed ziet, maar auto was krom zie bv. chassisbalk aan de openstaande deur op foto 4). Hij had geld geleend (5-serie toch al snel een dikke 50.000 euro) om deze spliksplinternieuw aan te kopen. Voertuig was omnium verzekerd maar de verzekering trok haar staart in omdat de 4 banden vrijwel geen profiel meer hadden. En idd, op sommige plaatsen zag je het staal al door de banden komen! Dus nog paar jaren afbetalen voor een auto die dan allang niet meer bestaat.

Eigen schuld , geen medelijden mee hebben. Triestig als je al een lening moet aangaan om een Bmw'ke te kunnen kopen..........

Comment

• "een Bmw'ke"

Wel jammer van die bumpers, maar dat mag je nu toch al een BMW noemen

Comment

• Een Peugeot 205 en een Pontiac ?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die Peugeot 205 Green doet zijn naam nu nóg meer eer aan.

Busje lijkt me een Chrysler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                      een Pontiac ?
                      Chrysler Voyager

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• of zijn alias, de dodge.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                          T'is hier aan t'stilvallen
                          Ik weet het, Master, ik denk dat de regio hier uitgeput is omdat ik alles al weet staan of gezien heb.

Tot gisteren

Ik heb een Acadyane gevonden, prachtig! Een typisch weide-wrak zoals uit de oude doos, deels opgenomen tussen de bomen. Deze morgen voor dag en dauw nog eens terug gegaan. De foto's zijn niet super, maar laten toch niets aan de verbeelding over...

Achterkant...

Voorkant, de neus ontbreekt...

Frankrijk lag eventjes in Vlaams Brabant

Comment

Mazda 323F BA (1995-1998 )

Mazda 323F BG (1990-1995)

Heb jij die twee bovenstaande ook dubbelgeplooid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Ik weet het, Master, ik denk dat de regio hier uitgeput is omdat ik alles al weet staan of gezien heb.

Tot gisteren

Ik heb een Acadyane gevonden, prachtig! Een typisch weide-wrak zoals uit de oude doos, deels opgenomen tussen de bomen. Deze morgen voor dag en dauw nog eens terug gegaan. De foto's zijn niet super, maar laten toch niets aan de verbeelding over...

Achterkant...

Voorkant, de neus ontbreekt...

Frankrijk lag eventjes in Vlaams Brabant
                              is volgens mij geen acadyane...maar een AK 250...waar staat deze..?
                              een acadyane heeft een voorkant van een dyane...deze heeft een voorkant van een 2pk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                                is volgens mij geen acadyane...maar een AK 250...waar staat deze..?
                                een acadyane heeft een voorkant van een dyane...deze heeft een voorkant van een 2pk...
                                Verdorie ja, klopt Het is een geit. Was wat moeilijk te zien zo zonder neus, maar de raampjes van een Dyane gaan ook anders open (ze schuiven open)

Als beloning komt locatie via pm eraan

Comment

• Wat een zalige geit
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Geitebreiers

Comment

• Ja Tigra, leuke geit

Deze is klaar voor op zijn prooi te springen

Bijgevoegde Bestanden
                                      Last edited by ; 06/04/2009, 23:01.

Comment

• Zalige Niva
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                        X