Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het valt niet direct op, maar van het busje hebben ze het dak verwijderd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
      Het valt niet direct op, maar van het busje hebben ze het dak verwijderd

Een cabrio busje, moet kunnen
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Stonk wel voor dood, denk dat het motortje meer op olie reed Deze Opel ook nog tegen gekomen, maar is nog geen wrak...

Comment

• Nen 2100 Diesel
          www.opelklassiek.be

Comment

• Achteraan stond er 1900 op. Maar die motorkap, daar leid je dat vanaf? Vind het wel stoer met die bult.

Schakelpook was een doodshoofd, bestuurderszetel stond volledig fout en de wagen stond ook wel echt verkeerd geparkeerd Zou er ni van schrikken moest die persoon zo zat als iets zijn toegekomen. Stond gewoon knal voor een oprit en niet echt recht. Nuja, ze hebben daar wel wat de gewoonte van voor een oprit/garagepoort te staan

Comment

• goh, ik heb me altijd gemist in die diesels. Ik dacht altijd dat het 2300's waren (en later werden ze dat ook ), maar mijn vader zei altijd 2100 en soms zag ik 1900... ik weet het zelf niet meer ...

Wij hadden ooit zo eentje, een 1700N.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wat is die witte voor auto?, voor de Niva en de C15.

Comment

Achteraan stond er 1900 op. Maar die motorkap, daar leid je dat vanaf? Vind het wel stoer met die bult.

Schakelpook was een doodshoofd, bestuurderszetel stond volledig fout en de wagen stond ook wel echt verkeerd geparkeerd Zou er ni van schrikken moest die persoon zo zat als iets zijn toegekomen. Stond gewoon knal voor een oprit en niet echt recht. Nuja, ze hebben daar wel wat de gewoonte van voor een oprit/garagepoort te staan

Ne naft met diesel kap dus
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Ascona B in Erps-Kwerps

www.opelklassiek.be

Comment

• Volgens de keuring was het een wrak

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dit is een topic voor autowrakken.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Dit is een topic voor autowrakken.
                          Is het ook! anders had ik al nummerplaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                            T'is hier aan t'stilvallen

Knap, die UNIC camion! tot voor een paar jaar reed er hier in Mechelen nog een kolenboer met zo eentje rond.

Comment

• Ford Taunus

Zijn laatste rit denk ik. En 'm mag dan nog niet eens zelf rijden...

Comment

• Zonde hoor, van die Taunus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten

Wat is die witte voor auto?, voor de Niva en de C15.
                                  Zat zelf te denken aan een Peugeot 205, maar weet het niet zeker.

Comment

Ford Taunus

Zijn laatste rit denk ik. En 'm mag dan nog niet eens zelf rijden...

OH NEE

Ge hebt die gast toch uit zenne camion gesleurd ???
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• Bestuurder was even oud als z'n nummerplaat

Comment

• Van de week gespot,

Had m'n fototoestel niet bij me, heb 'm maar met mobiel gemaakt.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Ascona B in Erps-Kwerps

Cool, wij adde zo enen vroeger, grasgroen, 2-deurs, en 1.6

Comment

Working...
                                          X