Het valt niet direct op, maar van het busje hebben ze het dak verwijderd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHet valt niet direct op, maar van het busje hebben ze het dak verwijderd
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Achteraan stond er 1900 op. Maar die motorkap, daar leid je dat vanaf? Vind het wel stoer met die bult.
Schakelpook was een doodshoofd, bestuurderszetel stond volledig fout en de wagen stond ook wel echt verkeerd geparkeerd Zou er ni van schrikken moest die persoon zo zat als iets zijn toegekomen. Stond gewoon knal voor een oprit en niet echt recht. Nuja, ze hebben daar wel wat de gewoonte van voor een oprit/garagepoort te staan
Comment
-
goh, ik heb me altijd gemist in die diesels. Ik dacht altijd dat het 2300's waren (en later werden ze dat ook ), maar mijn vader zei altijd 2100 en soms zag ik 1900... ik weet het zelf niet meer ...
Wij hadden ooit zo eentje, een 1700N.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenAchteraan stond er 1900 op. Maar die motorkap, daar leid je dat vanaf? Vind het wel stoer met die bult.
Schakelpook was een doodshoofd, bestuurderszetel stond volledig fout en de wagen stond ook wel echt verkeerd geparkeerd Zou er ni van schrikken moest die persoon zo zat als iets zijn toegekomen. Stond gewoon knal voor een oprit en niet echt recht. Nuja, ze hebben daar wel wat de gewoonte van voor een oprit/garagepoort te staan
Ne naft met diesel kap dus
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDit is een topic voor autowrakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk BerichtenT'is hier aan t'stilvallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
Wat is die witte voor auto?, voor de Niva en de C15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenFord Taunus
Zijn laatste rit denk ik. En 'm mag dan nog niet eens zelf rijden...
OH NEE
Ge hebt die gast toch uit zenne camion gesleurd ???
Comment
-
Van de week gespot,
Had m'n fototoestel niet bij me, heb 'm maar met mobiel gemaakt.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Comment
Comment