Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nooooog !

Comment

• Een paar oude Dodge...

Comment

• roest,builen,blutsen...de eerste valt bijna uiteen,maar fris herspoten Let op de manier waarop de voorlichten vasthouden...

Comment

• Opel Kadett en Peugeot 404.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten

hahaha, een oude Mitsubishi Colt met naar ik vermoed een rooster van een Patrol GR ertussen gevrongen

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Op de achtergrond van die Peugeot 404 ziet men een Vespa Ape... .Rijden daar ook
                gewoone Vespa's rond ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                  Op de achtergrond van die Peugeot 404 ziet men een Vespa Ape... .Rijden daar ook
                  gewoone Vespa's rond ?
                  Geen enkele gewone Vespa gezien,noppes ! Enkel deze bakskes,daar rijden er 1000den van als taxi voor kleine afstanden.

Comment

• Deze wagens waren in een oldtimerclub, te staat van deze voertuigen was eraan te zien

Comment

• En nu weer naar de rijdende wrakken...

Comment

• Wie weet wat voor merk dit blauwe wagentje is? Heb geen flauw idee...
                        Let op de voorruit van de politiewagen, met echte kogelinslagen !!

Comment

• Nog een paar pareltjes van Mercedes,zeer goe onderhouden.

Comment

• Waar heeft ie het meeste last van? Olie-of waterverlies?

Comment

• Schitterende reeks, gangsterke !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                Wie weet wat voor merk dit blauwe wagentje is? Heb geen flauw idee...

Toyota Corona , T40 serie uit eind jaren '60, opvallend veel Toyota's daar trouwens

Comment

• Leuke fotoreeks.

Comment

• Wat rijdt daar nog allemaal rond ! Ik wil daar ook naartoe om wraken te zien. Ik weet nog een 12 jaar geleden toen ik met mijn ouders naar Frankrijk ging en er ook altijd de grootste wraken aan het bekijken was.

Heb je nog foto's ben verslaafd aant raken.

En die oudste Mercedes is da een 180 of 190 ?? Van eind jaren 50 dacht ik?? Mijn opa heeft er vroeger nog zo één gehad
                                    Last edited by WV.; 30/04/2009, 20:17.
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Prachtige Gangstertje!
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Denk da de Mercedes een 180 is,weenie zeker.
                                        Voor de verslaafden nog een paar,het zijn de laatsten,nu
                                        Niet getreurd,binnen 2 jaar ga ik opnieuw,dus...

Meer dan een voorruit heb je niet nodig om uit de wind te zitten....

Comment

• Sfeeerbeeld uit een lokale garage....
                                          Iemand die weet wat de onderste wagen is?

Comment

Working...
                                          X