Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Even terug van weg geweest en hier ben ik weer met wat foto's van een wel heel zeldzaam beestje . De Lancia Monte Carlo Spider Serie 1. Paar jaar geleden ook al eens foto's van genomen maar tot mijn grote verbazing heeft niemand hem gered. Zo'n dikke 10 jaar terug stond hij er ook al op dat zelfde plekje, ik zweer het je zonder niet één krasje! Zonde want nu is hij door en door rot...
Even wat opgezocht: Van de Lancia Monte Carlo series 1 zijn er in totaal 3835 exemplaren geproduceerd waaronder 1423 spiders linksgestuurd, dit is er eentje van! Overigens zijn er bitter weinig gemaakt met een rood lederen interieur!
Roadstar was zogezegd 't zelfde als pioneer, maar een andere naam, destijds. Werd vooral gezegd door diegenen die roadstar kochten
Maar 't trok op niks.
Tuurlijk, staat in een zijstraatje van de wijnhuizestraat in Erwetegem(deelgemeente Zottegem). Als je echt geïntresserd bent, ga ik wel eens kijken hoe dat zijstraatje exact noemt. Er valt niet veel meer mee te doen vrees ik. Auto staat naast een soort van vakantiehuis, nooit iemand te bespeuren, dus plunderen maar, probleem is wel dat er niets bruikbaar meer aan is
Tuurlijk, staat in een zijstraatje van de wijnhuizestraat in Erwetegem(deelgemeente Zottegem). Als je echt geïntresserd bent, ga ik wel eens kijken hoe dat zijstraatje exact noemt. Er valt niet veel meer mee te doen vrees ik. Auto staat naast een soort van vakantiehuis, nooit iemand te bespeuren, dus plunderen maar, probleem is wel dat er niets bruikbaar meer aan is
Bedankt! Ik geef het door aan een vriend van mij, die er zo eentje aan het restaureren is.
Qua bruikbaarheid: het interieur ziet er mij nog wel te redden uit, en verder zijn de velgjes van een serie 1 vrij zeldzaam. Rest is idd jammer maar helaas oud ijzer...
Comment