Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten

Beemer is volgens mij geen wrak, heeft geen nummerplaat, maar zetels zijn in uitstekende staat enzo, voorbumper ligt in de auto

Ford heeft toch al de nodige roestplekken

Mmmmh, da Transit'eke, hebbe een paar jaar terug ook nog zo ene gehad, maar was als campeerwagen ingericht, zonde da we dien verkocht hebbe feitelijk, vond da een wijs ding. Waar staat den deze trouwens?

En kan iemand me is wat gebieden zeggen om op wrakspotting te gaan eer deze dagen? kzou zelf niet weten waar zoeken, en ga me de rest van deze week anders toch vervelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
      Mmmmh, da Transit'eke, hebbe een paar jaar terug ook nog zo ene gehad, maar was als campeerwagen ingericht, zonde da we dien verkocht hebbe feitelijk, vond da een wijs ding. Waar staat den deze trouwens?

En kan iemand me is wat gebieden zeggen om op wrakspotting te gaan eer deze dagen? kzou zelf niet weten waar zoeken, en ga me de rest van deze week anders toch vervelen.
      Te Otegem denk ik, of er net buiten, staat recht over een winkel die stocks opkoopt van failliete zaken en deze verkoopt. Soms wel eens mooie en goedkope kledij te vinden Als je geïnteresseerd bent rij ik nog wel eens langs voor het exacte adres..

Comment

• hallo heeft iemand nog foto's van fso's op de sloop het maakt niet uit wat voor model het is

Comment

• Deze staat in de buurt van Eeklo (langs de N9). Staat er al een tijdje te verkommeren. Eigenaars hebben zelfs geen moeite gedaan om het dak te sluiten

Last edited by ; 23/06/2009, 22:31.

Comment

• doodzonde!!!

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vree zonde, die ziet er pertang nog goed uit...

Comment

• Die staat er toch al enkele jaren dacht ik.

Comment

• Kan er iemand me wat gebieden zeggen waar ik is kan langsrijden om wat wrakken te kunnen posten hier, want ben me aant vervelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door schaevertje
                    Kan er iemand me wat gebieden zeggen waar ik is kan langsrijden om wat wrakken te kunnen posten hier, want ben me aant vervelen
                    Voor u in uw buurt te blijven zou ik zeggen: rijdt eens naar Herenthout (de Kever) of Hulshout (de rest)

Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                    Kan er iemand me wat gebieden zeggen waar ik is kan langsrijden om wat wrakken te kunnen posten hier, want ben me aant vervelen

Comment

• Waar staat die Amerikaanse slee? Ik passeer redelijk veel op die baan ,nog nie gezien...

Comment

• Als ik het me goed herinner staat die tussen het Canadees kerkhof van Adegem en de brug tussen Eeklo en Adegem.

Comment

• Comment

• Deze heb ik gisteren gezien op de oprit van een verlaten huis.
                            Hij stond te koop voor €500.000, het huis en een privé-bos krijg je erbij.

Comment

• 3 Mercedes'en (weet ni welk type)

Dit is denk ik ne Nissan

Paar bmw'kes

Sprinter

Kangoo, berlingo, en precies een ferm magazijntje erachter

Comment

• Hé Schavertje, ik zie dat het u gelukt is

Comment

• Miljaar die 505 wil ik wil ik wil ik

Die benzen zijn respectievelijk 2 x W116 en 1x W126

Die Nissan is een Toyota MR-2
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Mini stationwagen, met ATS'en

paar Chryslers

Audi Quattro

Mercedes & BMW

Engelse taxi

Nog Audi

Porsche 924S

2 oude camions

Taunus 12M, niet echt een wrak, wel wat werk aan.

Comment

• Mooie foto's doe zo voort !
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                        Mooie foto's doe zo voort !
                                        Merci, kzal zien of ik 1 van de dagen nog wat foto's kan gaan trekken.
                                        Btw, als er nog iemand plaatsen weet waar ik kan langsrijden, laat het dan maar weten.

Comment

• Die Porsche 924 is geen S... alleen een sticker van een S (de S heeft namelijk vijf wielbouten).

Comment

Working...
                                          X