Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
    Sorry hoor, maar voor miijn part mogen die kerkhoven best verwerkt worden hoor, weet je wat voor een natuurvervuiling dat soort zaken met zich meebrengen???
    Men vraagt zich af hoe het komt dat meer en meer mensen kanker krijgen tegenwoordig......
    gij zijt nen goeie gij.
    Ooit al zo'n 'autokerkhof' bezocht? Zo schadelijk is dat niet hoor, en zeker niet als de vloeistoffen uit de auto's zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      gij zijt nen goeie gij.
      Ooit al zo'n 'autokerkhof' bezocht? Zo schadelijk is dat niet hoor, en zeker niet als de vloeistoffen uit de auto's zijn.
      Op een echt autokerkhof zijn de vloeistoffen d'r normaal gezien wel uit ja.
      Maar op de auto's die hier gepost worden staan meestal op plaatsen waar niemand ze verwacht en ik vermoed dat alles daar nog gewoon in zit.

Maar echt schadelijk vind ik dat nu ook niet, d'r zijn vele zaken die veel erger zijn dan dit.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
        knip mooie vrachtwagels

Staan deze in Nederland?
        Die laatste is blijkbaar van Wetteren geweest
        ja die staan in het noorden van nederland
        hoezo ken je wetteren?

Comment

Sorry hoor, maar voor miijn part mogen die kerkhoven best verwerkt worden hoor, weet je wat voor een natuurvervuiling dat soort zaken met zich meebrengen???
          Men vraagt zich af hoe het komt dat meer en meer mensen kanker krijgen tegenwoordig......

Laat ons ook wat hebben! Wij houden nu eenmaal van autokerkhoven! Er moesten er gvd nog honderden zijn!
          Antwoorden als dit horen niet thuis in de topic, moet je mr op het forum van de groen mannen gaan.
          www.opelklassiek.be

Comment

Met zulke praat zouden we liever hebben dat u ergens anders commentaar geeft !!
            Iedereen heeft nu éénmaal een hobby,das alles, en indien wij graag op autokerkhoven rondlopen om iets zeldzaam te redden,of om foto's vast te leggen,dan is dit onze zaak !
            Indien je een autokerkhof ontruimd die al pakweg 30j bestaat,doe je de natuur meer kwaad dan goed, bomen hebben zich een weg gebaand,1000den micro-organismen leven in die wrakken...
            Deze plaatsen herbergen een heleboel geschiedenis, net zoals oude kastelen,vervallen huizen ,enz...
            Alles moet toch niet grijs-metallic zijn of beton?
            Nog een laatste punt : Er hebben NIET meer mensen kanker dan vroeger,de mensen gaan meer naar de dokter indien ze zich onwel voelen,en er wordt beter onderzoek gedaan dan 10-20jaar geleden om kanker op te sporen !!!

Comment

Zo geef je de natuur toch gewoon terug, wat je het jaren geleden hebt ontnomen, of dacht je soms dat olie en naft uit het niets komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brasso Bekijk Berichten
                ja die staan in het noorden van nederland
                hoezo ken je wetteren?
                Ik woon er
                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Voel ik hier het ontstaan van een 'AW-Red de autokerkhoven-Front' ???
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                    Voel ik hier het ontstaan van een 'AW-Red de autokerkhoven-Front' ???
                    Ik doe mee !

Comment

• ok

hier ng een leuke vondst!:

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                        Ik doe mee !
                        Ik doe ook mee!

Comment

• ik zal ook wel meedoen ......hoe moet ik anders m'n spul rijdende houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Is dat nie die auto waar op het Franse forum veel over gedebatteerd is?
                            Er doen verschillende verhalen de ronde,sommigen zeggen dat ie op de klippen gestaan heeft tot in de jaren '90,waarna door een storm het voertuig in de zee gevallen is...
                            Oude liefde roest niet (of toch?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Ik doe ook mee!

En ik dan ... ik doe ook mee
                              Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• schuurvonds

citroen traction avant?

Comment

• Wat staat daar allemaal binne !
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Commodore C uit '81: 2.5 6 cilinder.

Pikant detail over die Matizjes: dat zouden dus nieuwe nooit ingeschreven showroomwagentjes geweest zijn

Comment

• haha banden me nemen en de velgen laten zitten
                                      :S die matiz? hoe zijn die er wel gekomen

Comment

• Ik zie dat er goe werk geleverd is gedurende mijn verlof

Dit was een VW busje lang geleden
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Als iemand morge niet weet wat te doen; http://stevejunkyard.com/

Comment

Working...
                                          X