Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Btw, die Sunbeam Avenger staat in de Sperwerslaan onder een afdakje:

dit model dus:

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Tsss, die tjoeners, toch! Dat kan nooit erg comfy rijden, eh...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Aan de voorkant van dat terrein is een oude Peugeot garage, de verklaring moet daar ergens zitten denk ik.
        Heeft er niets mee te maken

Heb jij die oude Opel (nadien Daewoo) - garage nog geweten op de Manneberg?

Van die Matizkes zijn er geen papieren. En naar het schijnt kan je dat niet zomaar aanvragen van een wagen die nooit is ingeschreven...

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        Hoe ziet dat interieur eruit en wat is de algemene staat van die auto?

Zou ik die voor een prikje van de eigenaar kunnen kopen denk je? Ik zie hier wel een mooi projectje in...
        Een collega van mij heeft al een bod gedaan (voor de motor) en mag die gaan halen. De rest zou naar het oud ijzer gaan... al ga ik hem proberen te overtuigen het elders te dumpen om het nog een mooie wrakkencarriere te gunnen.

Comment

Heeft er niets mee te maken

Heb jij die oude Opel (nadien Daewoo) - garage nog geweten op de Manneberg?

Van die Matizkes zijn er geen papieren. En naar het schijnt kan je dat niet zomaar aanvragen van een wagen die nooit is ingeschreven...

Een collega van mij heeft al een bod gedaan (voor de motor) en mag die gaan halen. De rest zou naar het oud ijzer gaan... al ga ik hem proberen te overtuigen het elders te dumpen om het nog een mooie wrakkencarriere te gunnen.
          Allee serieus? Langs buiten ziet die kar er nochtans zeer goed uit...

Grote zonde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            Allee serieus? Langs buiten ziet die kar er nochtans zeer goed uit...

Grote zonde...
            Gast! Die staat al 13 jaar buiten ... geloof me, die is kaasrot.

Comment

Gast! Die staat al 13 jaar buiten ... geloof me, die is kaasrot.
              Geloof ik ni...

Kvind dat je er meer foto's van moet pakken, ook van het interieur...

Comment

Geloof ik ni...

Ja hallo... ken ik ook eens de historiek van een wagen (deels door de vorige eigenaar) en meneerke TCT wil het weer niet geloven

Comment

Geloof ik ni...

Een Opel die na 13 jaar rot is, dat is toch niet moeilijk te geloven

Comment

Ja hallo... ken ik ook eens de historiek van een wagen (deels door de vorige eigenaar) en meneerke TCT wil het weer niet geloven

Ik wil meer foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Een Opel die na 13 jaar rot is, dat is toch niet moeilijk te geloven
                      't is dat het verschil met een nieuwe zo klein is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                        't is dat het verschil met een nieuwe zo klein is.

Weet niet of ik het hier al gepost heb, maar indertijd ben ik dit wrak tegengekomen:

Dat spel was rot

Hier zie ge hoe diep die wel stond na paar jaar gras:

Grappigste is, dat die kar gestolen is toen die bij mij stond Nuja, meeste was er al af, en weet dat het buren waren omdat die het uitzicht minder vonden omdat die wagen gewoon in de tuin stond (gemeenschappelijke tuin).

Comment

• Zo stond die toen ik ze voor het laatst achter liet. Volgende dag was die ineens weg Kon er nog de koplampen van gebruikt hebben!

Comment

Geloof ik ni...

Foto bedriegt altijd
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                              Een zeldzame Mercedes prototype

Weet je dat zeker? Ik zie een Tata of een Santana, waar erg creatief een paar Mercedes-logo's op gemonteerd zijn.

Comment

• Ik herken er ook een Aro in...

Comment

• Geen BMW 6 serie wrakken meer gevonden? Ik zou er terug eentje willen bijkopen voor onderdelen . Als iemand eentje kan vinden, graag via PM doorsturen.
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Mercedes vrachtwagen en Lada Niva

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      Geen BMW 6 serie wrakken meer gevonden? Ik zou er terug eentje willen bijkopen voor onderdelen . Als iemand eentje kan vinden, graag via PM doorsturen.
                                      Wist er vroeger één staan. Maar denk dat die er nu nog staat. Ben daar morgen in de buurt, dus zal eens gaan kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        Geen BMW 6 serie wrakken meer gevonden? Ik zou er terug eentje willen bijkopen voor onderdelen . Als iemand eentje kan vinden, graag via PM doorsturen.
                                        Dr stond 'r eentje langs de baan Sleihage - Westrozebeke...khou 't in de gaten als 'k er nog es passeer.

Comment

• Voila, dan hier m'n oogst van de streek van de Lot, Zuid-Frankrijk:

eerst een makkelijke prooi, in Oradour, iets noordelijker (Fr):

de streek van de Lot:

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X