Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe ziet dat interieur eruit en wat is de algemene staat van die auto?
Zou ik die voor een prikje van de eigenaar kunnen kopen denk je? Ik zie hier wel een mooi projectje in...
Een collega van mij heeft al een bod gedaan (voor de motor) en mag die gaan halen. De rest zou naar het oud ijzer gaan... al ga ik hem proberen te overtuigen het elders te dumpen om het nog een mooie wrakkencarriere te gunnen.
Heb jij die oude Opel (nadien Daewoo) - garage nog geweten op de Manneberg?
Van die Matizkes zijn er geen papieren. En naar het schijnt kan je dat niet zomaar aanvragen van een wagen die nooit is ingeschreven...
Een collega van mij heeft al een bod gedaan (voor de motor) en mag die gaan halen. De rest zou naar het oud ijzer gaan... al ga ik hem proberen te overtuigen het elders te dumpen om het nog een mooie wrakkencarriere te gunnen.
Allee serieus? Langs buiten ziet die kar er nochtans zeer goed uit...
't is dat het verschil met een nieuwe zo klein is.
Weet niet of ik het hier al gepost heb, maar indertijd ben ik dit wrak tegengekomen:
Dat spel was rot
Hier zie ge hoe diep die wel stond na paar jaar gras:
Grappigste is, dat die kar gestolen is toen die bij mij stond Nuja, meeste was er al af, en weet dat het buren waren omdat die het uitzicht minder vonden omdat die wagen gewoon in de tuin stond (gemeenschappelijke tuin).
Geen BMW 6 serie wrakken meer gevonden? Ik zou er terug eentje willen bijkopen voor onderdelen . Als iemand eentje kan vinden, graag via PM doorsturen.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Geen BMW 6 serie wrakken meer gevonden? Ik zou er terug eentje willen bijkopen voor onderdelen . Als iemand eentje kan vinden, graag via PM doorsturen.
Wist er vroeger één staan. Maar denk dat die er nu nog staat. Ben daar morgen in de buurt, dus zal eens gaan kijken
Dr stond 'r eentje langs de baan Sleihage - Westrozebeke...khou 't in de gaten als 'k er nog es passeer.
Comment