Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
    Al de wagens die daar binnenkomen zijn van overnames, inruilpremies, inbeslagname na drugcontrole, enz... Voor ze binnenkomen worden alle papieren ingeleverd en vernietigd, géén énkele zal er nog de baan op gaan.... ook de R18 niet, helaas
    Niet getreurd Gangstertje,je komt ze nog wel tegen hoor! vooral tegen de Franse grens of in Frankrijk zelf! Deze heb ik gisteren gespot in Ville-Sur-Haine, als je wil vraag ik of er nog papieren bij het voertuig zitten,op het eerste zicht is hij in tamelijk goede staat maar je weet met die oude Fransjes he roest roest roest

Comment

• Hier nog wat in het Walenland gevonden gisteren ,schande om zulke juweeltjes zo te laten wegrotten!!!!!

Comment

• Comment

• Comment

• Zeer krokante wagens

Comment

• Ne Viva
              waar staat die???
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                Al de wagens die daar binnenkomen zijn van overnames, inruilpremies, inbeslagname na drugcontrole, enz... Voor ze binnenkomen worden alle papieren ingeleverd en vernietigd, géén énkele zal er nog de baan op gaan.... ook de R18 niet, helaas
                daar valt een mouw aan te passen ne krokante met papieren zoeken en chassisnrs wisselen
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                  Ne Viva
                  waar staat die???
                  In Thieu,langs de autosnelweg E42,afrit 21a (dezelfde uitrit tankstation)! uitrit ,op T naar links onder E42 door na 200 meter naast oud leegstaand tankstation daar staan deze bakskes te "blinken"!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk Berichten
                    In Thieu,langs de autosnelweg E42,afrit 21a (dezelfde uitrit tankstation)! uitrit ,op T naar links onder E42 door na 200 meter naast oud leegstaand tankstation daar staan deze bakskes te "blinken"!!!
                    Thx staat opt lijstje ' te bezoeken'
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Da's op 20min van bij mij thuis.. Misschien ook eens gaan zien. Vriendelijke mensen?
                      Hopelijk géén mensen

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Thx staat opt lijstje ' te bezoeken'
                      Ik ga ook mee

Comment

• Er is een nieuw draadje van deze ---> http://www.autoforum.be/showthread.p...31#post3570331

Comment

Working...
                        X