Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik weet een wrak staan... een R5

Foto's volgen nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
      Ik weet een wrak staan... een R5

Foto's volgen nog
      Al een foto gemaakt?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Het volgend verhaal dat ik ga vertellen is erg pijnlijk voor de BMW liefhebbers onder ons . Ik ben net een achtergelaten BMW 330d tegengekomen . Hij staat al maanden op dezelfde plaats. Het lijkt wel of niemand hem nog moet hebben, de wagen begint zelfs al te roesten. Ik stond er eerst droevig naar te kijken, het leek wel vandalisme, tot iemand naar me toe kwam die de eigenaars kent. Hij vertelde me dat ze regelmatig kloppen gaven op hun bmw'tje, ze stonden er dikwijls op te stampen, zei hij en ze trokken er zelfs krassen op. Hij zei dat hij van een koppel is die werkelijk zot is, mensen die niet meer weten wat ze doen en erg agressief te keer gaan op hun wagen. Hij vertelde me dat die vrouw dikwijls haar koffer en deuren probeerde te openen met een koevoet. Het koppel reed overal tegen met hun bmw en duwden de andere wagens naar voor als er geen plek meer was. Hun auto deden ze nooit op slot. Op een keer sloegen ze zelfs met een paal op het kofferdeksel. Dit doet echt pijn om zo'n verhaal te horen, ooit was het een luxe wagen met alles erop en eraan: 330d, schuifdak, lederen zetels, mooie velgen,... en nu ziet hij er zo uit. De politie komt hem deze week wegtakelen. De man vertelde dat ze nog zo'n BMW hadden maar dan in het wit die er nog erger aan toe is . Hier een heleboel foto's van de achtergelaten bmw. Toch echt niet om aan te zien, ik ben er echt niet goed van .

Last edited by TimKaa; 05/06/2006, 22:20.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
              Het volgend verhaal dat ik ga vertellen is erg pijnlijk voor de BMW liefhebbers onder ons . Ik ben net een achtergelaten BMW 330d tegengekomen . Hij staat al maanden op dezelfde plaats. Het lijkt wel of niemand hem nog moet hebben, de wagen begint zelfs al te roesten. Ik stond er eerst droevig naar te kijken, het leek wel vandalisme, tot iemand naar me toe kwam die de eigenaars kent. Hij vertelde me dat de eigenaars al lang verhuisd waren en dat ze regelmatig kloppen gaven op hun bmw'tje, ze stonden er dikwijls op te stampen, zei hij en ze trokken er vaak krassen op. Hij zei dat hij van een koppel is die werkelijk zot is, mensen die niet meer weten wat ze doen en erg agressief te keer gaan op hun wagen. Hij vertelde me dat die vrouw dikwijls haar koffer en deuren probeerde te openen met een koevoet. Het koppel reed overal tegen met hun bmw en duwden de andere wagens naar voor als er geen plek meer was. Hun auto deden ze nooit op slot. Op een keer sloegen ze zelfs met een paal op het kofferdeksel. Dit doet echt pijn om zo'n verhaal te horen, ooit was het luxe wagen met alles erop en eraan: 330d, schuifdak, lederen zetels, mooie velgen,... en nu ziet hij er zo uit. De politie komt hem deze week wegtakelen. De man vertelde dat ze nog zo'n BMW hadden maar dan in het wit die er nog erger aan toe is . Hier een heleboel foto's van de achtergelaten bmw. Toch echt niet om aan te zien, ik ben er echt niet goed van .
              Meenemen die handel. Even goed verzorgen en je hebt een bangelijk wagen!

Comment

• Hij begint zelfs al te roesten

Comment

• En zo heeft het koppel maanden rond gereden, niets meer van grip op deze band.

Comment

• De man had gelijk, de wagen was niet eens op slot .

Comment

• ik weet het niet goed, maar ik zou die zelf in beslag genomen hebben, ipv de politie te bellen

Comment

• Ook de binnenkant zag er netjes uit , let op de binnenkant van de deur.

Comment

• Ook op de pook hebben ze zich kwaad gemaakt:

Vuil:

Er waren ook barsten in de ruiten:

Comment

• //verwijderd door hosting
                            Last edited by ; 06/06/2006, 09:45.

Comment

• Dat doet echt pijn! Hoe kan je nu zo zijn?

-edit-

De BMW

Comment

• Moesten er geen foto's bijstaan ik zou da verhaal nooit geloven. Raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                                  Moesten er geen foto's bijstaan ik zou da verhaal nooit geloven. Raar
                                  Politie bellen, en laten wegslepen. BMW bellen met de naam van de eigenaar en eisen dat ze nooit meer een van hun meesterwerken aan dit koppel verkopen!

Of beter: wie kan er hier BMWs kortsluiten?

Comment

• gestoord!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                                      ik weet het niet goed, maar ik zou die zelf in beslag genomen hebben, ipv de politie te bellen
                                      Niet op slot wil niet zeggen dat ge er zo mee wegrijdt eh

Tip voor de mensen in de buurt : achterste plak pikken (de eigenaar zou het toch niet kunnen schelen), en de politie zelf bellen, zeggen dat er iemand een wagen onbeheerd op straat heeft laten staan ... zal er niet lang staan.

Comment

• Rode rs turbo

Ford fiesta

courierke

Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Corsake bijna oldtimer en 8900 echte kilometers
                                          En nee de teller is niet rond gereden
                                          Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

Working...
                                          X