Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ochot nu ik hier toch ben hier in men dorpken staat er ergens een toyota celica met 2 kapotte banden de voorste velg helmaal bij elkaar zelfs en op bijna elke hoek krassen en deuken hij staat gewoon helemaal schuin op de parking en er hangt een briefje op dat de politie ermee bezig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
      ochot nu ik hier toch ben hier in men dorpken staat er ergens een toyota celica met 2 kapotte banden de voorste velg helmaal bij elkaar zelfs en op bijna elke hoek krassen en deuken hij staat gewoon helemaal schuin op de parking en er hangt een briefje op dat de politie ermee bezig is
      waar wacht je nog op?

Comment

• Daarnet ongeval gezien en vlug teruggekeerd naar huis om fototoestel. Ernstig, twee Citroëns. Een vrouwelijke flik kwam tegen mij neuten of "het tog niet voor de gazet was". Tsk, onozelaars.

Comment

• En hij was zo mooi opgeblonken, de kleine zwarte...
          Volgende week in "Flikken" !

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Nikske

He's alive!

Comment

• kheb goed nieuws, nu mijne MTB half functioneert ga ik nog is crossen in e boske, en normaal staan daar (vorig jaar toch) wrakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                die BMW E46
                hoe kun je nu zoiets doen
                echt triest
                idd
                kreeg hartkloppingen als ik die fotos zag
                en besef hoe dat gebeurd is
                ze zouden beter zulk crapuul in de bak draaien, in de plaats van een mens die wat sneller thuis wil raken
                BMW E10 1600ti 1967
                BMW E10 2002tii 1973
                BMW E30 325i sedan 1986
                BMW E36 318is cabrio 1995
                BMW E36 320i cabrio 1994
                BMW E91 318d touring 2006
                MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline
                  Daarnet ongeval gezien en vlug teruggekeerd naar huis om fototoestel. Ernstig, twee Citroëns. Een vrouwelijke flik kwam tegen mij neuten of "het tog niet voor de gazet was". Tsk, onozelaars.

http://www.flickr.com/photos/beau/se...7594157736327/
                  Dat is in Gent, op 5 min van mijn deur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                    daar staan altijd serieus wat wrakken bij elkaar, nu ziet het er nog vrij netjes uit, heb het er al erger geweten
                    Niet moeilijk, zijn ook afbrekers voor iets. Een beetje verder op die baan richting aarschot staan er nog een deel, allemaal firma's van dezelfde familie.
                    1976 Porsche 924 (verkocht)
                    2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                    2011 Volvo V60 T6 AWD
                    2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                      Dat is in Gent, op 5 min van mijn deur!
                      Jups, ik woon daar 2 sec. van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                        Nikske

He's alive!
                        Af en toe eens, he. Vooral in de oude onderwerpen waar ik nog een abonnement opheb

Die komen per mail binnen en dan ga ik nog eens loeren, maar zo maar de nieuwe berichten bekijken doe ik niet zo veel meer.
                        Ik zie je pa's auto wel veel rondtoeren hoor, nu ik de wagen ken. Een paar dagen geleden zijn we elkaar nog eens gekruist in de Ruddervoordestraat.
                        Onlangs ging hij ook net achter mij binnen bij bakkerij Peter

Dit topic blijf ik zeker volgen, als ex-meehelper-in-vakanties-bij-depannagebedrijf interesseert me dit nog wel mateloos.

Trouwens, heb je in de ambachtstraat (eigenlijk de achterkant van frituur 't engels hof) al die platgedrukte wrakken zien staan? Zou hier ook wel passen. Ik ga er volgende week 's avonds misschien eens langs per fiets bij mijn ontstressende fietstocht. Om fotookes te trekken voor hier.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Jups, ik woon daar 2 sec. van.
                          Ik op 4 min

Comment

• Wel jammer voor die BMW... Uiteraard voor de andere niet minder natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                              Ik zie je pa's auto wel veel rondtoeren hoor, nu ik de wagen ken. Een paar dagen geleden zijn we elkaar nog eens gekruist in de Ruddervoordestraat.
                              Onlangs ging hij ook net achter mij binnen bij bakkerij Peter

Trouwens, heb je in de ambachtstraat (eigenlijk de achterkant van frituur 't engels hof) al die platgedrukte wrakken zien staan? Zou hier ook wel passen. Ik ga er volgende week 's avonds misschien eens langs per fiets bij mijn ontstressende fietstocht. Om fotookes te trekken voor hier.
                              Allé jong 'k Zal ook eens moeten beginnen letten op Volvo's Moet anders maar es binnenspringen hé tijdens een ontstressend fietstochtje

Die wrakken nog niet gecheckt, neen. Ik kijk liever naar deftige wagens

Comment

Daarnet ongeval gezien en vlug teruggekeerd naar huis om fototoestel. Ernstig, twee Citroëns. Een vrouwelijke flik kwam tegen mij neuten of "het tog niet voor de gazet was". Tsk, onozelaars.

http://www.flickr.com/photos/beau/se...7594157736327/
                                Ik heb de brandweer daar nog zien staan; vroeg me al af wat die daar eigenlijk stonden te doen.

Comment

• Comment

• dik zonde...zo'n prachtige bollide...

Comment

• Deze 205 stond langs de weg, waarschijnlijk van een zatlap die niet meer is thuis geraakt .

Comment

• Wrak van de dag: een Manta 1.2. Er schoot niet veel meer van over, interieur was weg, motor was weg. Het moest weer lukken, ik was er nog maar net en der kwam al een pipo kijken wat ik daar liep te doen .

Comment

• 73000 km op de teller, maar waarschijnlijk al eens rond geweest.

Comment

Working...
                                          X