ochot nu ik hier toch ben hier in men dorpken staat er ergens een toyota celica met 2 kapotte banden de voorste velg helmaal bij elkaar zelfs en op bijna elke hoek krassen en deuken hij staat gewoon helemaal schuin op de parking en er hangt een briefje op dat de politie ermee bezig is
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradgeochot nu ik hier toch ben hier in men dorpken staat er ergens een toyota celica met 2 kapotte banden de voorste velg helmaal bij elkaar zelfs en op bijna elke hoek krassen en deuken hij staat gewoon helemaal schuin op de parking en er hangt een briefje op dat de politie ermee bezig is
Comment
-
Daarnet ongeval gezien en vlug teruggekeerd naar huis om fototoestel. Ernstig, twee Citroëns. Een vrouwelijke flik kwam tegen mij neuten of "het tog niet voor de gazet was". Tsk, onozelaars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradgedie BMW E46
hoe kun je nu zoiets doen
echt triest
kreeg hartkloppingen als ik die fotos zag
en besef hoe dat gebeurd is
ze zouden beter zulk crapuul in de bak draaien, in de plaats van een mens die wat sneller thuis wil rakenBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkylineDaarnet ongeval gezien en vlug teruggekeerd naar huis om fototoestel. Ernstig, twee Citroëns. Een vrouwelijke flik kwam tegen mij neuten of "het tog niet voor de gazet was". Tsk, onozelaars.
http://www.flickr.com/photos/beau/se...7594157736327/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirredaar staan altijd serieus wat wrakken bij elkaar, nu ziet het er nog vrij netjes uit, heb het er al erger geweten1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoembaNikske
He's alive!
Die komen per mail binnen en dan ga ik nog eens loeren, maar zo maar de nieuwe berichten bekijken doe ik niet zo veel meer.
Ik zie je pa's auto wel veel rondtoeren hoor, nu ik de wagen ken. Een paar dagen geleden zijn we elkaar nog eens gekruist in de Ruddervoordestraat.
Onlangs ging hij ook net achter mij binnen bij bakkerij Peter
Dit topic blijf ik zeker volgen, als ex-meehelper-in-vakanties-bij-depannagebedrijf interesseert me dit nog wel mateloos.
Trouwens, heb je in de ambachtstraat (eigenlijk de achterkant van frituur 't engels hof) al die platgedrukte wrakken zien staan? Zou hier ook wel passen. Ik ga er volgende week 's avonds misschien eens langs per fiets bij mijn ontstressende fietstocht. Om fotookes te trekken voor hier.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NikskeIk zie je pa's auto wel veel rondtoeren hoor, nu ik de wagen ken. Een paar dagen geleden zijn we elkaar nog eens gekruist in de Ruddervoordestraat.
Onlangs ging hij ook net achter mij binnen bij bakkerij Peter
Trouwens, heb je in de ambachtstraat (eigenlijk de achterkant van frituur 't engels hof) al die platgedrukte wrakken zien staan? Zou hier ook wel passen. Ik ga er volgende week 's avonds misschien eens langs per fiets bij mijn ontstressende fietstocht. Om fotookes te trekken voor hier.
Die wrakken nog niet gecheckt, neen. Ik kijk liever naar deftige wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkylineDaarnet ongeval gezien en vlug teruggekeerd naar huis om fototoestel. Ernstig, twee Citroëns. Een vrouwelijke flik kwam tegen mij neuten of "het tog niet voor de gazet was". Tsk, onozelaars.
http://www.flickr.com/photos/beau/se...7594157736327/
Comment
Comment