Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wohoooow ne Manta A nog wel

Comment

• update na forumcrash

Comment

• Ja hou jullie al maar klaar, want ik heb deze avond drie rotte Wartburg-wrakken ontdekt!!

Foto's moeten nog gemaakt worden, maar ik denk niet dat ze nog kunnen gaan lopen

Comment

• Vooruit Tigra, ge moest al weg zijn ! Ik heb ook weer wat zien staan maar het is niet echt speciaal.

Een Sierra

Comment

• Dit zal Kristal niet zo graag zien vrees ik. Een achtergelaten Alfa 33:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
              Dit zal Kristal niet zo graag zien vrees ik. Een achtergelaten Alfa 33:
              We zullen het rap weten

De Wartburgjes zijn voor morgen

Comment

• Hier zijn ze

Wartburg 1

Comment

• Wartburg 2

Comment

• Wartburg 3 (met nog een Kadett E langs )

Comment

• ik wil ze alledrie. die Kadett mag de vuilbak op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                        ik wil ze alledrie.
                        zich wenden: Haspengouwstraat, Lummen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                          zich wenden: Haspengouwstraat, Lummen...
                          doe eens.

Comment

• Mooie vangst, wel een beetje spijtig, die karretjes zijn toch nog redelijk exclusief en daar staan die gewoon weg te rotten.

Comment

• die wartburgs komaan Frankie, red die tweetakt pruttelaars
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                                die wartburgs komaan Frankie, red die tweetakt pruttelaars
                                Tigra mag van mij een redelijk bod gaan doen op die dingen, een euro of 150 voor de drie lijkt me goed.

Comment

ik wil ze alledrie. die Kadett mag de vuilbak op.

How dare you!
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Tigra mag van mij een redelijk bod gaan doen op die dingen, een euro of 150 voor de drie lijkt me goed.
                                    Voor dat geld zal je ze wel meekrijgen denk ik, de eigenaar zal waarschijnlijk blij zijn dat hij eindelijk verlost is van dat schroot. Want als hij die zelf moet laten wegtakelen kost het hem veel geld en nu kan hij er zelfs nog iets aan verdienen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                                      How dare you!
                                      gelukkig zijn niet alle slOpels zo mooi onderhouden als de jouwe.

Comment

• Aan welke van de twee koeien moet ik dat bod doen?

Wrakken staan aan een stal Het dichtstbijzijnde huis heeft bijna geen vensters meer en een voordeur waar je onderdoor kan kruipen

Toen ik de foto's ging maken (dat was al om 8 uur 's morgens) stond er wel een brommerke en ne velo aan die stal die er de dag voordien niet stonden (dacht ik toch )

Eén woord: marginale boel

edit: twee woorden dan maar
                                        Last edited by Tigra; 26/07/2006, 00:57.

Comment

• Is de Corsa van de zus van een kameraad, het resultaat na in slaap te zijn gevallen achter het stuur Dat meisje heeft geluk gehad!!!
                                          Last edited by Ax_Dude; 11/09/2006, 17:14.

Comment

Working...
                                          X