Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• laatsten dag van gentse feesten heeft er mijn broer mee gereden
    int slaap gevallen en tegen nen stilstaanden auto gereden en op zijn dak beland
    en ja das veel minder

Comment

• Ik heb ergens een Porsche koetswerk zien staan, met doorlopende lichten en achterspoiler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana
        Ik heb ergens een Porsche koetswerk zien staan, met doorlopende lichten en achterspoiler.
        ga terug

Ik heb ondertussen nog een heel waslijstje af te werken:

Wartburg in Hulshout
        Audi 80 in Rillaar
        Citroën AX in Diest
        Onbekend wrak... ook in Diest
        Mazda 323F in Molenstede
        Nissan Sunny in Herselt
        Saab 9000... ook in Herselt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
          ga terug

Ik heb ondertussen nog een heel waslijstje af te werken:

Wartburg in Hulshout
          Audi 80 in Rillaar
          Citroën AX in Diest
          Onbekend wrak... ook in Diest
          Mazda 323F in Molenstede
          Nissan Sunny in Herselt
          Saab 9000... ook in Herselt

IK ga eens terug gaan. Het staat wel op privédomein denk ik... Het ding ziet er niet echt geroest uit en heeft een matte grijze kleur. Kan evenged dus een kit ofzo zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana
            Het staat wel op privédomein denk ik...
            Heb ik ook al vaak moeten betreden voor mijn foto's

Comment

• Hier een foto van een wrak ver weg in de velden. Foto is genomen vanuit de auto vandaar dat ik niet kon gaan kijken wat het was. En door in te zoomen weet ik nog altijd niet welke auto dit is. Waar zit onzen wrakkenfreak? Tigra?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                En door in te zoomen weet ik nog altijd niet welke auto dit is. Waar zit onzen wrakkenfreak? Tigra?
                Hier ik zal eens ff zoomen of ik er iets van kan maken

Ik ben trouwens net terug van wrakkentocht... dat treft Ik heb vandaag iets bijzonder lekkers gevonden, dus kom sebiet nog maar eens terugkijken

Comment

• Dat is een Volvo 340/360, Timkaa

Comment

Hier ik zal eens ff zoomen of ik er iets van kan maken

Ik ben trouwens net terug van wrakkentocht... dat treft Ik heb vandaag iets bijzonder lekkers gevonden, dus kom sebiet nog maar eens terugkijken
                    Zal ik zeker doen , ik ben ook net terug, ik ben nog eens terug gegaan naar die lancia montecarlo, hij staat er nog steeds . Zo een zeldzame en mooie wagen en niemand die er nog naar kijkt. Foto's volgen . Knap dat je dat ziet dat dat een Volvo 340/360 is .

Comment

• Vandaag nog eens op wrakkentocht geweest. Ik had namelijk nog een lijstje af te werken Maar het mooiste wrak van de dag heb ik toch pas vandaag zelf ontdekt Het heeft me wel een paar natte schoenen opgeleverd (en een vuile Dolf ) maar dat was het waard

Aan de horizon zag ik een wit (nuja) dak uit een veld steken... het was van redelijk ver en m'n vermoedens waren eerst een Corsa of een oude Suzuki Alto

Uiteindelijk bleek het om een Peugeot 305 break "van" te gaan toch niet écht iets wat je nog dikwijls tegenkomt. Bovendien was deze jongen al bijzonder "groen" geworden door daar te staan Ook lekker veel roest... I like it

Pikant detail: de sleutels staken nog op het contact

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Comment

• probeer eens te starten hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                              probeer eens te starten hé
                              stel u voor

Komt daar thuis mee aan... *ik heb ne nieuwen otto gevonden*

Comment

stel u voor

Komt daar thuis mee aan... *ik heb ne nieuwen otto gevonden*
                                Pak een paar startkabels mee, zet je golf ernaast en proberen maar

Comment

• Zie je zeker niet veel, lekker veel groene uitslag .

Comment

• Het vervolg is iets minder spectaculair... maar voor de volledigheid

Een 323F waar het onkruid al door de koplampen aan het groeien is

... en een Nissan Sunny... nog aan het begin van z'n wrakken-carrière

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hier de foto's van de Montecarlo, het was al een jaar geleden dat ik deze jongen nog eens een bezoek gebracht had. Na al die jaren staat hij er nog steeds. Ik weet nog vroeger als klein kind lag dat groot laken er nog niet over en ik vond het altijd leuk om in de mooie rode lederen zetels te zitten, er lag geen vuiltje in het interieur en de wagen zelf had toen nog geen enkele roestplek. Nu staat hij nog altijd op diezelfe plaats . Vorig jaar heb ik het laken eraf gehaald en heb dan foto's genomen van het interieur en heb ze hier dan ook gepost, het interieur lag vol modder en water en was volledig rot maar helaas heb ik die foto's niet meer. Nu heb ik dat laken er niet meer volledig afgehaald, ik blijf het spijtig vinden, hadden ze die wagen maar binnen gezet, nu is hij al serieus rot. Weet iemand hoeveel exemplaren daarvan gemaakt zijn?
                                      De foto's:

Last edited by TimKaa; 28/08/2006, 15:32.

Comment

• Comment

• damn, zo rot als iets

Comment

Working...
                                          X