Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk om nog eens terug te zien... de Rekord met bult

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
      Bij mij op't werk ons pareltje gespot

Jaja die staat er dus aan het wachte op z'n nieuwe eigenaar... Hehe. Jaja da gebeurt er dus als ge dieje auto een paar jaar in weer en wind me deuren open in een grasveld laat staan.

M'n vervangwagen (die caddy) staat er zelfs ook nog op. lol

Wanneer zijt ge hem komen trekken?

greetz
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ahja btw we hebben nog zo 2 GTV's ma die zijn wel in betere staat

Comment

• rottigheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
            rottigheid

Als ge 't maar weet, die 3 GTV's zijn tesamen verkocht op e-bay voor een 2 à 300 EURO...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
              heerlijk, zo'n busje is dat hé?

2 takt, niet?
              Indeed 2-takt, zo'n Barkas camionettes waren/zijn nogal in trek bij "81"-bikers voor moto's te pikken.
              Last edited by 911turbo; 01/10/2006, 01:04.
              A Twist of the Wrist

Comment

• Maar ondertussen nog steeds geen foto van de Barkas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                  Maar ondertussen nog steeds geen foto van de Barkas
                  Gelukkig kan ie niet meer gaan lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend

Wanneer zijt ge hem komen trekken?

greetz
                    Vrijdagavond om 7u
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                      In Tienen naast de autokeuring Deze zal er wss niet meer doorgeraken
                      idd, die zie ik zowat wekelijks staan als ik erlangs fiets

Comment

• Ascona C2 aan de Grijpen in Tienen. Vroeger stond er nog een goudkleurige C1 naast. Best wel een marginale plek, in de caravan woont er nog iemand, die met een vesleten T2 bus rijdt, en naast de ascona staat een statig, erg vervallen herenhuis.
                        www.opelklassiek.be

Comment

• *jeeeeuj*

nog nog nog

en morgen ga ik op wrakkentocht

Comment

Leuk om nog eens terug te zien... de Rekord met bult
                            Was altijd bij de dieselversie.
                            schitterende wagen was dat.
                            Men ouders hebben zo een donkerbruine berlnia gehad. super de luxe vanbinnen en eens op gang verbruikte dat niets meer.
                            Die bult was echt ferm.

Comment

• Ik ben ook es hier in de buurt gaan kijken, en heb een afgesloten weide gevonden met daarin: bmw 3-serie, nissan bluebird, tractors, een volga, een lada of fiat 125, en volgens men pa nog een hoop fso's. IK kon nu géén foto's maken omdat er in de plantage ernaast veel volk was.
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Dit is die Volga in de wei hier in de buurt ! De rest moet ik gaan trekken als de bladeren wat gevallen zijn, want ze zijn slecht zichtbaar

www.opelklassiek.be

Comment

• Schitterend! Prachtig!!

Comment

ik heb iets boven het gras zien uitsteken vandaag
                                    Ja eindelijk ben ik er geraakt

't Is dus wel geene Barkas zoals ik eerst dacht, maar een Ford Transit eel oud model... ook leuk

Zo zag je em vanop straat...

Veel is er niet meer te zien

Achterkant...

En toen moest ik gaan lopen want er vielen rotte appels uit de bomen
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Iets dat ik verkeerdelijk als een Kadett C-wrak aanzag (ik kon alleen de daklijn zien) bleek achteraf maar een Mitsubishi Lancer te zijn en ook geen wrak... dus niet goed genoeg voor dit topic

Volgende spotting zal een privé-autokerkhof zijn dat ik gisteren ontdekt heb Wel bijzonder moeilijk om deftige foto's te maken Te bewoonde wereld + gevaarlijke honden Er staat vanalles... van een Pug 405 tot een BMW 02-touring en Porsches 924
                                      En ik ga nog een keertje terug naar die Hanomag die ik in de zomer al een keertje gespot had Nu wil ik er dichterbij zien te geraken

Tot slot heb ik deze nog gezien vandaag... een Mini

Comment

• Mooie niet-barkas transit

Comment

Iets dat ik verkeerdelijk als een Kadett C-wrak aanzag (ik kon alleen de daklijn zien) bleek achteraf maar een Mitsubishi Lancer te zijn en ook geen wrak... dus niet goed genoeg voor dit topic

Volgende spotting zal een privé-autokerkhof zijn dat ik gisteren ontdekt heb Wel bijzonder moeilijk om deftige foto's te maken Te bewoonde wereld + gevaarlijke honden Er staat vanalles... van een Pug 405 tot een BMW 02-touring en Porsches 924
                                          En ik ga nog een keertje terug naar die Hanomag die ik in de zomer al een keertje gespot had Nu wil ik er dichterbij zien te geraken

Tot slot heb ik deze nog gezien vandaag... een Mini

zonde..een mini mag nooit verloren gaan....kopen die handel

Comment

Working...
                                          X