Leuk om nog eens terug te zien... de Rekord met bult
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Jaja die staat er dus aan het wachte op z'n nieuwe eigenaar... Hehe. Jaja da gebeurt er dus als ge dieje auto een paar jaar in weer en wind me deuren open in een grasveld laat staan.
M'n vervangwagen (die caddy) staat er zelfs ook nog op. lol
Wanneer zijt ge hem komen trekken?
greetzSenna, Driven To Perfection
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend
Wanneer zijt ge hem komen trekken?
greetz
Comment
-
Ascona C2 aan de Grijpen in Tienen. Vroeger stond er nog een goudkleurige C1 naast. Best wel een marginale plek, in de caravan woont er nog iemand, die met een vesleten T2 bus rijdt, en naast de ascona staat een statig, erg vervallen herenhuis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraLeuk om nog eens terug te zien... de Rekord met bult
schitterende wagen was dat.
Men ouders hebben zo een donkerbruine berlnia gehad. super de luxe vanbinnen en eens op gang verbruikte dat niets meer.
Die bult was echt ferm.
Comment
-
Ik ben ook es hier in de buurt gaan kijken, en heb een afgesloten weide gevonden met daarin: bmw 3-serie, nissan bluebird, tractors, een volga, een lada of fiat 125, en volgens men pa nog een hoop fso's. IK kon nu géén foto's maken omdat er in de plantage ernaast veel volk was.
Comment
-
Dit is die Volga in de wei hier in de buurt ! De rest moet ik gaan trekken als de bladeren wat gevallen zijn, want ze zijn slecht zichtbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraik heb iets boven het gras zien uitsteken vandaag
't Is dus wel geene Barkas zoals ik eerst dacht, maar een Ford Transit eel oud model... ook leuk
Zo zag je em vanop straat...
Veel is er niet meer te zien
Achterkant...
En toen moest ik gaan lopen want er vielen rotte appels uit de bomen
Comment
-
Iets dat ik verkeerdelijk als een Kadett C-wrak aanzag (ik kon alleen de daklijn zien) bleek achteraf maar een Mitsubishi Lancer te zijn en ook geen wrak... dus niet goed genoeg voor dit topic
Volgende spotting zal een privé-autokerkhof zijn dat ik gisteren ontdekt heb Wel bijzonder moeilijk om deftige foto's te maken Te bewoonde wereld + gevaarlijke honden Er staat vanalles... van een Pug 405 tot een BMW 02-touring en Porsches 924
En ik ga nog een keertje terug naar die Hanomag die ik in de zomer al een keertje gespot had Nu wil ik er dichterbij zien te geraken
Tot slot heb ik deze nog gezien vandaag... een Mini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraIets dat ik verkeerdelijk als een Kadett C-wrak aanzag (ik kon alleen de daklijn zien) bleek achteraf maar een Mitsubishi Lancer te zijn en ook geen wrak... dus niet goed genoeg voor dit topic
Volgende spotting zal een privé-autokerkhof zijn dat ik gisteren ontdekt heb Wel bijzonder moeilijk om deftige foto's te maken Te bewoonde wereld + gevaarlijke honden Er staat vanalles... van een Pug 405 tot een BMW 02-touring en Porsches 924
En ik ga nog een keertje terug naar die Hanomag die ik in de zomer al een keertje gespot had Nu wil ik er dichterbij zien te geraken
Tot slot heb ik deze nog gezien vandaag... een Mini
Comment
Comment