Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet nog een peugeot 505 eerste serie staan, achter een haag Niet makkelijk te fotograferen (te fel int zicht) maar zodra ik de kans zie ga ik proberen.
Ik heb ook weer heel wat wrakken ontdekt vandaag waaronder 5 Volvo's, 2 Oldsmobiles,....een heleboel dus . De wrakken stonden allemaal in een bos. In de buurt van de wrakken stond er ook een huis, ik hoorde een geluid van een motor dat vanuit de schuur kwam. Toen ik ging kijken zag ik een man die bezig was met het ombouwen van een Oldsmobile tot een bangercar. Het was een zeer vriendelijke kerel die me een heleboel uitleg gaf over het bangerracen, hij ging overal gaan deelnemen aan bangerraces, binnenkort gaat hij zelfs naar Londen om deel te nemen. Hij gaat overal wrakken gaan opkopen om mee te bangeren.
Dit is de bangercar waarmee gij de vorige keer deelnam, de motor ervan was tijdens de race jammer genoeg ontploft.
Dit was de Oldsmobile waaraan hij bezig was, de motor was een 2.8 V6, wat een geluid .
Comment