En het laatste wrak, Wrak 10:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aangezien hij de wagens toch maar gebruikt om kapot te rijden, vind hij het uitzicht niet echt belangrijk. Toen ik zei dat ik logo's verzamelde gaf hij mij zelfs een schroevendraaier en mocht ik enkele logo'tjes gaan uitkiezen die ik van de wrakken mocht halen . Deze zijn het geworden:
Last edited by TimKaa; 15/10/2006, 09:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulezgaat ie die daimler ook (mis)gebruiken?
best zonde, volgens mij zijn er weinig lijkenwagens gemaakt van een daimler
Comment
-
Zo eentje is het dus: DS 420 hearse. The early models can be recognized by the nicer rounded turn signals and fully chromed Jaguar MK 10 style bumpers.
nog een foto:
extra info die ik op internet vond:
4.2 Litre Jaguar/Daimler straight-6 twin cam engine.
Automatic Gearbox.
Dual Air-Conditioners.
Space for second coffin below main deck.
This is the same model hearse that was provided for Lady Diana Spencer, Princess of WalesLast edited by TimKaa; 15/10/2006, 10:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAKaaah die e30 en die 200sx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakIk vind die daimler lijkwagen stukken erger E30-s en 200SX genoeg, maar die oranje Volvo en die daimler zijn restauratieobjecten!!! Raastig wordt ik ervan, van die bangers! Toch al één chance dat deze géén granada's en taunussen gebruiktBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeKopen?
Haal uw patrol met aanhanger van stal en bel mij na middernacht, ik pak nog wel iemand mee
Op't forum zitten mensen van allerlei opleidingen. De een heeft een aanhangwagen en kan de bak rippen en transporteren. De ander weet wat af van restaureren. De ontwerpers van opleiding kunnen daarbij een handje helpen. De volgende is flik of jurist van opleiding en weet dus wat van officiële papieren. En dan hebben we nog heel wat Photoshoppers die het kunnen namaken
We maken er gewoon ons eigen illegale AW-autorestauratieprojectje van.
Achteraf verkopen we ze, en uiteraard krijgen de medewerkers de eerste keus.
Comment
-
Op de luchthaven, in frontpark 2 (als ik me nog goed herinner op't verdiep waar je de personen kan afzetten die willen vertrekken) staat er een grijze Honda Civic (zonder nummerplaten) te "rusten". Amaaai, die staat er ook al lang want die laag stof die er op ligt, niet normaal gewoon... (ik zou niet graag dat parkeerticketje betalen )
Binnenkort moet ik er terug naar toe en 'k zal trachten een foto te nemen (als ik het niet vergeet natuurlijk... )--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
Comment