Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
    Het zou me niet verwonderen moest het om een gestolen voertuig gaan (Franse nummerplaten). Zo'n auto "vergeet" je nu toch niet op een parking hé...
    Inderdaad ... denk dat de kans groot is dat deze gestolen is.

Bij ons aan de deur staat er nu al meer dan 4 weken een Golf II met de achterste nummerplaat verwijderd. Ze zijn er ondertussen wel al een wielklem komen opzetten maar weghalen doen ze blijkbaar niet. Heb me laten wijsmaken dat, aangezien hij vooraan een huis in de berm staat, dat de sleepkosten zijn voor diegene die hem weg wilt (e.g de bewoner van het huis dus).

Comment

• Die moet daar toch al een paar jaar staan... zo groen

Comment

Vandaag in Lochristi op een parking, ergens in een hoekje, gespot.

Een Audi TT met Franse nummerplaten die er zo te zien toch ook al een tijdje staat te verkommeren. Ocharme...
        De gevaren van Alzheimer...

's morgens vertrok meneer naar de Audi garage, 's avonds kwam hij nietsvermoedend met de bus terug .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Die moet daar toch al een paar jaar staan... zo groen
          Zonde hé. Wie weet steken de sleutels er nog wel op (ik ben niet durven gaan kijken ) als ie daar gedropt is.
          BMW F30 316d Sportline - '13
          BMW Z3 1.8 -- '97
          --------------------------------------------------------------
          2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
          2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Zonde hé. Wie weet steken de sleutels er nog wel op (ik ben niet durven gaan kijken ) als ie daar gedropt is.
            Ik heb al wrakken gezien die er veel slechter uitzagen met de sleutels nog op

Comment

Ik heb al wrakken gezien die er veel slechter uitzagen met de sleutels nog op
              Ik zal anders nog eens terug gaan om te checken of de sleutels er op steken. Als ze er nog op zitten zal ik snel efkes naar de carwash rijden met die TT zodat al't groen er af is, de banden voorzien van wat extra lucht en hem dan daar terug gaan droppen. Zo staat ie toch weer efkes proper te verkommeren hé...

Ik vraag me af wat er met die auto zal gebeuren als ie bv. weggetakeld wordt. Wordt die dan verkocht door de politie of zo? Wordt de rechtmatige eigenaar opgespoord via de nummerplaat en verwittigd dat z'n TT hier al maanden/jaren in België staat te verkommeren? Wordt ie geplet?
              BMW Z3 1.8 -- '97

Comment

Ik vraag me af wat er met die auto zal gebeuren als ie bv. weggetakeld wordt. Wordt die dan verkocht door de politie of zo? Wordt de rechtmatige eigenaar opgespoord via de nummerplaat en verwittigd dat z'n TT hier al maanden/jaren in België staat te verkommeren? Wordt ie geplet?
                Dat is eens op 't nieuws geweest... dan komt die in een soort van magazijn te staan bij "de verloren voorwerpen" in dit geval auto's

Eén ding is zeker: ik zou er graag eens een dagje willen rondwandelen, er stond het een en 't ander bijeen

Comment

Dat is eens op 't nieuws geweest... dan komt die in een soort van magazijn te staan bij "de verloren voorwerpen" in dit geval auto's

Eén ding is zeker: ik zou er graag eens een dagje willen rondwandelen, er stond het een en 't ander bijeen
                  Allé, dan staan ze ergens beschut te verkommeren, dat scheelt toch ook al iets .

Jaja, kom het maar eens tegen dat het jouw TT is, waar je serieus voor mogen dokken hebt, die daar staat...
                  BMW Z3 1.8 -- '97

Comment

• Hoe is het eigenlijk wettelijk geregeld als je zoiets op zou pikken?
                    Is dat dan diefstal?

En hoe kun je zo'n auto nog ooit legaal op je naam krijgen? Gezien dat de eigenaar zoek is...

Comment

• In Scherpenheuvel : Dkw en Alfa
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        In Scherpenheuvel : Dkw en Alfa
                        Archief 2005

Ze hebben een "boom" naast die dkw gezet *proest*

En de Alfa is zijn nummerplaathouder kwijt

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          In Scherpenheuvel : Dkw en Alfa
                          Is dat aan die Mercedes garage?

Als het die is dan moet je die baan is verder afrijden richting centrum, aan een oud tankstation of garage staat daar een blauwe simca.

Als ik er zo over denk staan er veel wrakken in mijn straat :-)
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                            Is dat aan die Mercedes garage?

Als het die is dan moet je die baan is verder afrijden richting centrum, aan een oud tankstation of garage staat daar een blauwe simca.

Als ik er zo over denk staan er veel wrakken in mijn straat :-)
                            Jaja...

we weten ze allemaal staan

Comment

Jaja...

we weten ze allemaal staan
                              Ook die aan de achterkant, aan het stadsmagazijn?
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ook die aan de achterkant, aan het stadsmagazijn?
                                Nee

wegbeschrijving?

Comment

• Ga die TT halen Astraatje

Comment

Nee

wegbeschrijving?
                                    Wel het is aan de achterkant van waar die simca staat, dus voorbij de simca richting centrum, eerste straat links aan de Boemel. Dan rijdt ge recht op het stadsmagazijn, 100 meter naar links stonden daar onder andere 2 Matizzen die precies recht uit de showroom daar waren gezet. Er hing op 1 van de 2 zo een zwarte plak met Matiz op, juist gelijk in ne showroom. Ik weet niet of ze er nog staan want daar is wel een gebouw afgebroken, maar dat was daarnaast denk ik.

Als ik het zo bedenk dat is maar 500m van mijn deur, ik zou wel is kunnen gaan kijken, als alles meezit :-) Trouwens waar die Alfa en DKW staan, staan af en toe nog wagens die zwerven tussen wrak en oldtimer.
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Trouwens waar die Alfa en DKW staan, staan af en toe nog wagens die zwerven tussen wrak en oldtimer.
                                      Ja er heeft heel lang een afgeschoten Alfa Romeo Sprint gestaan...

maar die is nu weg denk

Comment

Ja er heeft heel lang een afgeschoten Alfa Romeo Sprint gestaan...

maar die is nu weg denk
                                        Er staat heel dikwijls een witte Alfa, het type ken ik niet, het is iets coupé - achtig. En ook een donkerblauwe Mercedes.
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Er staat heel dikwijls een witte Alfa, het type ken ik niet, het is iets coupé - achtig. En ook een donkerblauwe Mercedes.
                                          heb die ook gezien
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X