Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wie heeft hier een aanhanger waar die op kan?
    vind het maar zonde dat ze hem daar zo laten staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Schitterend zo rot
      vind ik niet

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• die gele amazon die anderhalf jaar geleden nog dag en nacht bij ons in de straat stond was ook zo rot meschien nog wel erger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
          hierse, bij den Frankie Broekoart in Oudenaarde!

Den (ex-?)rallyrijder en -fanaat. Is de achterbuur van mijn nonkel, die daarachter zijn garage en depannagedienst heeft (depannage D.emulder).

Heeft af en toe wel wat leuks.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• kom mannen we gaan die sub gaan ophalen deze nacht
            BMW E10 1600ti 1967
            BMW E10 2002tii 1973
            BMW E30 325i sedan 1986
            BMW E36 318is cabrio 1995
            BMW E36 320i cabrio 1994
            BMW E91 318d touring 2006
            MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
              Welk model is dit eigenlijk?
              Impreza weet ik veel wat..

Comment

• impreza GT turbo 219 pk?, van 95-99 dacht ik
                BMW E10 1600ti 1967
                BMW E10 2002tii 1973
                BMW E30 325i sedan 1986
                BMW E36 320i cabrio 1994

Comment

• ey wat zie ik daar in de achtertuin van de achterburen staan?
                  ik dacht dat die ook samen met de gele naar de sloop was gegaan maar toch niet!

volgens mij zoeken ze nog steeds iemand die m wil gaan kopen want de eigenaar is al een jaar of 6 dood..en de nabestaande rijden er niet mee
                  toen de eigenaar overleed was die gele al rot dus je kan meschien wel voorstellen hoe die erbij stond een half jaartje geleden vandaar dat die nu weg is
                  de grijze op deze pics blijft nog verassend goed en dat half jaartje geleden liep die nog best aardig. bij de gele was ie alleen al ruim 2 uur bezig om hem aan de praat te krijgen...

de pics kunnen aardig worden uitvergroot...
                  Last edited by ; 05/12/2006, 14:00.

Comment

• Vandaag gespot in Aarschot! Wie red hem van de slopershamer , interieur is als nieuw! wss niet meer voor lang, door die voorruit

www.opelklassiek.be

Comment

• correctie: wie zet er een online zoekertje met "prijs te bespreken met de eigenaar"?
                      Dan vlug naar ginder crossen en een zaakje regelen met die afbreker?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Hoe is het gesteld met de groene TT?

Comment

• mijn jeugddroom tegengekomen in een toestand die ik dan niet overleefd zou hebben:

hij is nog ingeschreven en rijdt nog af en toe. Tot zo ver het goede nieuws....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ... en je kon het al efkes zien door de achterruit: waarvoor wordt hij gebruikt?

juist ja, om stro te halen en te stockeren tot het op is. Dwars door de wei en alles...

Jammer, want vanbinnen is er weinig aan, alleen ligt het stro tot vanvoor overal rond. En is de achterkant binnenin wel lichtjes geschonden. Maar vooraan zou hij er na een grondige kuisbeurt nog zo slecht niet uitzien. Heeft wel de ziekte van toen: roest op verschillende plaatsen. Ook aan het schuifdak.
                            Last edited by Bompa; 28/12/2006, 01:12.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              Vandaag gespot in Aarschot! Wie red hem van de slopershamer , interieur is als nieuw! wss niet meer voor lang, door die voorruit

Tis nie waar, een Taunus 12m, als mijn pa dit zal zien. Hij reed vroeger met exact dezelfde, met zo'n wagen heeft hij leren rijden. Hij heeft hem weg gedaan met veel spijt omdat hij begon te roesten en hij had geen plaats om hem te bewaren. Het enige wat hij nog heeft van de wagen is dat 12m logo'tje dat op de zijkanten hing. Echt dit model zie je nog zelden en deze staat daar zomaar weg te rotten . Knappe vondst, Opelfreak .

Comment

• Waarom staat er altijd "ST" op die oude Celica's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Waarom staat er altijd "ST" op die oude Celica's?
                                  Was de ST niet de versie die er daar die safari-rally meerdere keren gewonnen had?

Comment

• Ik weet het niet: het staat gewoon altijd op de grille van eerste versie en op de poep van de tweede versie (zoals die van hierboven dus)

Comment

• Toyota Celica

The Celica was originally designed for motorists who were young at heart and wanted more than simple transportation. Planning for the Celica was begun in 1967, styling was quite revolutionary for the day and it was influential in the establishment of the sporty subcompact market segment.

The original Celica was equipped with a carbureted four-cylinder engine displacing 1.6 liters. It was available only in ST form and as a two-door sport-coupe, an image car rather than a high-volume car. The Celica sold well from the outset, its first major change or addition, taking place in 1974 with the addition of the GT model. Introduction of the GT brought with it a two-liter engine that would, in various versions, power Celicas for the next 11 years.

In 1976, the Celica line was enlarged with the addition of the liftback model, available only in GT trim. The GT package included the larger engine, offered sportier handling, higher-grade trim, etc. The liftback model was marketed as a sport-touring type vehicle, offering greater comfort and luggage capacity than the notch-back models.

The second generation Celica was released in 1978, and was again available in both ST and GT trim levels. 2.2-liter engines for both models provided power. This new generation offered more safety, power and economy than previous models.
                                      (bron)
                                      sport-touring dus.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                                        impreza GT turbo 219 pk?, van 95-99 dacht ik
                                        het is geen turbo..
                                        ik passeer daar al 6 jaar en heb hem altijd weten staan.
                                        volgens wat ik gehoord had is deze wagen van hem,maar komt er niet van om hem op te lappen..
                                        als er iemand passeert moet hij eens naar het interieur kijken..
                                        als ik er nog eens iets moet leveren zal ik het eens vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez Bekijk Berichten
                                          ey wat zie ik daar in de achtertuin van de achterburen staan?

de pics kunnen aardig worden uitvergroot...
                                          koopt da!!!!!!!!!
                                          er komt hier soms ene naar de winkel met een volledig gerestaureerde amazone, int felgroen. motor is op webers gezet en die draait zo prachtig
                                          prachtig model is dat
                                          BMW E10 1600ti 1967
                                          BMW E10 2002tii 1973
                                          BMW E30 325i sedan 1986
                                          BMW E36 320i cabrio 1994

Comment

Working...
                                          X