Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• fock man
    zouden er hier in de streek nergens zo'n hangars zijn
    BMW E10 1600ti 1967
    BMW E10 2002tii 1973
    BMW E30 325i sedan 1986
    BMW E36 318is cabrio 1995
    BMW E36 320i cabrio 1994
    BMW E91 318d touring 2006
    MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
      Onlangs werd er in Portugal een pakhuis geopend, dat jaren lang dicht was geweest.
      Inhoud: 180 oldtimers .

Enjoy.
      http://forocoches.com/foro/showthread.php?t=548055
      Lekker gerief!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
        fock man
        zouden er hier in de streek nergens zo'n hangars zijn
        Bij ons heb je zo wel het BMW-bos hé

Ik weet trouwens ook nog iets staan dat de moeite is Foto's volgen nog.

Comment

• ongelofeloos !
          staat voor een klein fortuin in die hangar
          4 rings driver

Comment

• vrijdagnacht @ Gent, kruispunt sint-lievenslaan - tentoonstellingslaan omstreeks half 5...

aangereden geweest door een Opel Corsa, persoon was massaal dronken. Ikzelf kwam van de richting dampoort, hij van de richting overpoort. Hijzelf stond stil maar zette zijn wagen plots in beweging en dit op het moment dat ik al te dicht was. In zijn verhoor staat enkele malen in dat hij alles op hem neemt, en dat hij in fout is. Natuurlijk is dat niet aan hem om te oordelen maar aan de verzekering. Laat ons hopen dat het allemaal in orde is.
            Spijtig van de wagens natuurlijk maar ben héél héél héél gelukkig dat we zelf niets hebben. het enige dat ik heb is hier en daar wat pijn en mijn linkeroor is tijdelijk doof door de ontploffing van de airbags.

plaats

op de avond zelf
            aan de linkerkant zie je nog een verlichtingspaal staan, die is ondertussen afgezaagd. Licht was uitgevallen, en leunde sterk naar links over.

de dag later ben ik ook nog eens gaan kijken... 's avonds had ik niet het volle besef blijkbaar, ik ben pas écht verschoten toen ik mijn auto zag. En het feit dat ik en de andere persoon er niets aan hebben overgehouden.

Comment

• volgens de takeldienst is mijn wiel 2x geraakt geweest, want is geplooid in een abnormale positie

Comment

• Comment

• mijn reactie als ik dit zag:

Echt jammer!
                  Wordt er nu een andere wagen gekocht ,of...?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    mijn reactie als ik dit zag:

Echt jammer!
                    Wordt er nu een andere wagen gekocht ,of...?
                    ja, er komt iets anders in de plaats. Wat weet ik niet direct. Heb iets besteld bij NAM Zuid maar komt maar voorjaar 2008 binnen. En ging tot dan met mijn treg rijden. Spijtig dat het anders is uitgedraaid

Comment

• Die Corsa moet ook nogal toegetakeld zijn als je de schade bekijkt aan jouw touy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                        Die Corsa moet ook nogal toegetakeld zijn als je de schade bekijkt aan jouw touy.
                        corsa zijn motor was +/- 20 cm verschoven naar linkerzijde (bestuurderszijde) en zijn rechterwiel was weggeschoten onder een stilstaande wagen
                        het was een serieuze 'mot'

Comment

• Is het de corsa op de eerste foto van het wrak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                            Is het de corsa op de eerste foto van het wrak?
                            eerlijk? ik heb er gisteren niet op gelet, maar ik denk het niet. Want de achterkant van die wagen heb ik niet geraakt. Zou wel kunnen dat door de aanrijding zijn achterligt kapot was. Maar dat weet ik niet meer. Ik ga dinsdag mee met de expertise gaan kijken. en dan ga ik eens kijken naar die corsa

Comment

• die touareg en dat allemaal door zo'n corsa???

Comment

• Allesinds al een geluk dat je zelf niks hebt, het kon slechter afgelopen zijn.

Is het gebeurt bij die oversteek aan het kruispunt?
                                Wou die corsa de tentoonstellingslaan inrijden?

Moet allesinds serieuse klap geweest zijn...

Wat mij opvalt: bestuurdersairbag is niet in werking getreden... Als ik me de situatie ter plekke visualiseer, ben je normaal gezien frontaal op die corsa ingereden, dan moeten de bestuurder en passagier airbags toch ook in werking treden?

Comment

• jep, oversteek. Corsa wou de tentoonstellingslaan in rijden.

De politie zei dat ze vooral rekening houden met de alcoholintoxicatie van die andere persoon.

airbag is wel in werking getreden maar was gescheurd. Ik ben uitgestapt en er blijven aan haperen. Heb die dan weggesnokt en toen ik nadien mijn gerief uit de auto heb gehaald heb ik dat ding teruggestoken. Dat ding klikte er zo terug in. Iets raar.
                                  Last edited by ffreakie; 28/01/2007, 18:12.

Comment

• En hoe is het met de (dronken) bestuurder van de Corsa??

En van die airbags; is het niet zo als de kreukelzone geraakt wordt, alle airbags 'ontploffen' ?!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      En hoe is het met de (dronken) bestuurder van de Corsa??

En van die airbags; is het niet zo als de kreukelzone geraakt wordt, alle airbags 'ontploffen' ?!
                                      alle airbags waar gewicht op lag zijn opengegaan. Dus de bestuurder en de achterste linkerplaats (lag een rugzak + attachékoffer op)

dronkenbestuurder is ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichten
                                        alle airbags waar gewicht op lag zijn opengegaan. Dus de bestuurder en de achterste linkerplaats (lag een rugzak + attachékoffer op)

dronkenbestuurder is ok
                                        Huh, zo grappig, ik wist dat eigenlijk niet.

Het is omdat die airbags zoveel kosten de dag van vandaag!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Lijkt me dat er daar wel veel kosten aan zijn? Zou ge daar nog iets van kunnen maken?
                                          Goed voor wisselstukken I'd say
                                          Last edited by bt.; 28/01/2007, 18:56.

Comment

Working...
                                          X