Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
fock man
zouden er hier in de streek nergens zo'n hangars zijn
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
op de avond zelf
aan de linkerkant zie je nog een verlichtingspaal staan, die is ondertussen afgezaagd. Licht was uitgevallen, en leunde sterk naar links over.
Echt jammer!
Wordt er nu een andere wagen gekocht ,of...?
ja, er komt iets anders in de plaats. Wat weet ik niet direct. Heb iets besteld bij NAM Zuid maar komt maar voorjaar 2008 binnen. En ging tot dan met mijn treg rijden. Spijtig dat het anders is uitgedraaid
Die Corsa moet ook nogal toegetakeld zijn als je de schade bekijkt aan jouw touy.
corsa zijn motor was +/- 20 cm verschoven naar linkerzijde (bestuurderszijde) en zijn rechterwiel was weggeschoten onder een stilstaande wagen
het was een serieuze 'mot'
eerlijk? ik heb er gisteren niet op gelet, maar ik denk het niet. Want de achterkant van die wagen heb ik niet geraakt. Zou wel kunnen dat door de aanrijding zijn achterligt kapot was. Maar dat weet ik niet meer. Ik ga dinsdag mee met de expertise gaan kijken. en dan ga ik eens kijken naar die corsa
Allesinds al een geluk dat je zelf niks hebt, het kon slechter afgelopen zijn.
Is het gebeurt bij die oversteek aan het kruispunt?
Wou die corsa de tentoonstellingslaan inrijden?
Moet allesinds serieuse klap geweest zijn...
Wat mij opvalt: bestuurdersairbag is niet in werking getreden... Als ik me de situatie ter plekke visualiseer, ben je normaal gezien frontaal op die corsa ingereden, dan moeten de bestuurder en passagier airbags toch ook in werking treden?
jep, oversteek. Corsa wou de tentoonstellingslaan in rijden.
De politie zei dat ze vooral rekening houden met de alcoholintoxicatie van die andere persoon.
airbag is wel in werking getreden maar was gescheurd. Ik ben uitgestapt en er blijven aan haperen. Heb die dan weggesnokt en toen ik nadien mijn gerief uit de auto heb gehaald heb ik dat ding teruggestoken. Dat ding klikte er zo terug in. Iets raar.
Comment