Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
    Goed voor wisselstukken I'd say
    Zet 'em te koop op de baan Menen - Roeselare - Brugge, een of andere Oost-Europeaan koopt die en eentje die in't gat gereden is, doet ze mee naar huis en binnen enkele weken is die zo goed als nieuw.

Comment

• Ik ken dat daar zeer goed, het is daar wel dagelijks prijs denk ik, maar dit is wel heel heftig.

De accidentjes volgen elkaar op hier ...

Het doet er nu wel niet toe, maar ik wist niet dat je met een Touareg reed. De wagen op zich zie ik niet graag, maar jouw interieur was wel knap!

Sterkte!

Comment

• Howly Mathias, ziet er niet gezond uit

Chance dat ge ok zijt

Comment

• Aan welke snelheid was de impact?

Comment

Howly Mathias, ziet er niet gezond uit

Chance dat ge ok zijt
            deze week uw auto zien staan aan de kazerne in gent kan dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichten
              deze week uw auto zien staan aan de kazerne in gent kan dat?
              Yep, kan goed zijn, zit daar een maat op kot

Comment

Yep, kan goed zijn, zit daar een maat op kot
                staat die x5 nog te koop?

Comment

De koopjes jacht is duidelijk begonnen

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Nope, die is al een tijdje de deur uit...

Btw, die platen op je T-reg, zijn die gewijzigd?
                    T'zijn gelijk anderen dan die op de foto's van als je'm wou verkopen

Comment

Btw, die platen op je T-reg, zijn die gewijzigd?
                      T'zijn gelijk anderen dan die op de foto's van als je'm wou verkopen
                      Nu je het zegt ...

1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• oppassen met je oor: heb het ook gehad - ze noemden het een oortrauma. Ik had er een paar dagen later evenwichtsstoornissen van die tot eenhalf jaar geduurd hebben, en de eerste weken was het ondoenbaar. Laat je maar onderzoeken van als je iets voelt en wacht niet te lang of de verzekering doet moeilijk. Hopelijk valt het beter mee met jou!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Fuck dat ziet er lelijk uit!

Even geluk gehad denk ik Vandermeeren!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                            Nu je het zegt ...

eenvoudige verklaring. Wagen stond eerst op het bedrijf van mijn vader(doch reed ik ermee) hebben die dan doorverkocht aan een ander bedrijf van ons en die daar opnieuw ingebracht. Daardoor een andere nummerplaat. Er was nog iets specifieks aan die nummerplaat maar dat weet ik nu niet direct meer(denk vooral boekhoudkundig)
                            Last edited by ffreakie; 28/01/2007, 22:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              De koopjes jacht is duidelijk begonnen
                              jep, er zijn verschillende kanshebbers. Maar allemaal maar tot in januari, dus wil er écht niet teveel geld aan geven. Liefst niets, heb gedacht om voor een klein bedrag de auto van mijn nonkel te huren. Hij wil die verkopen maar krijgt er geen geld meer van(x5) en mijn nicht leert pas volgend jaar rijden en omdat dat een jeep is denkt hij dat dat een goede leerwagen zou zijn. dus waarom zou ik er dan nu geen jaartje mee rondbollen. Enkel de verzekering wijzigen en het is in orde. Heb hem al gebeld en hij ging er eens over denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                oppassen met je oor: heb het ook gehad - ze noemden het een oortrauma. Ik had er een paar dagen later evenwichtsstoornissen van die tot eenhalf jaar geduurd hebben, en de eerste weken was het ondoenbaar. Laat je maar onderzoeken van als je iets voelt en wacht niet te lang of de verzekering doet moeilijk. Hopelijk valt het beter mee met jou!
                                morgen moet ik van mijn verzekeraar een doktersonderzoek laten doen, gewoon omdat ik mij vrijdag niet laten onderzoeken heb. En er is daar een bepaalde tijd voor dat je nog zaken aan het dossier kan toevoegen. Maar 9/10 zal het niet zoooo erg zijn, heb het vorig jaar ook gehad en toen was dat na 2 weken over. Ik merk nu ook dat het stilletjes aan beter is.

Comment

• zo veel te beter, taaie jongen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    zo veel te beter, taaie jongen
                                    ik realiseer mij nog elke seconde dat ik supervéél geluk heb gehad. regelmatig denk ik na wat er zou gebeuren moest het anders uitgedraaid zijn (gewonden, doden etc)

Comment

• hebt inderdaad wel ferm chance gehad
                                      en vorig jaar ook al chance gehad met dien cayenne
                                      Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gregmct Bekijk Berichten
                                        hebt inderdaad wel ferm chance gehad
                                        en vorig jaar ook al chance gehad met dien cayenne
                                        die cayenne was een inschattingsfout + een dommigheid van mij om in gras beginnen gas te geven. Die auto kon zichzelf onmogelijk uit die beek trekken.

Comment

• vandermeeren:
                                          wat is er nu eigenlijk gebeurd.
                                          Ben jij op hem gereden? want heel je voorkant is weg. maar de zijkant ook van die paal. dus ben je van de slag opzijgeschoven ofzo? Of heeft de corsa u rechts vooraan gegrepen en bij je daardoor tegen de paal geschoven?

Comment

Working...
                                          X