Oorspronkelijk geplaatst door bt.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ken dat daar zeer goed, het is daar wel dagelijks prijs denk ik, maar dit is wel heel heftig.
De accidentjes volgen elkaar op hier ...
Het doet er nu wel niet toe, maar ik wist niet dat je met een Touareg reed. De wagen op zich zie ik niet graag, maar jouw interieur was wel knap!
Sterkte!
Comment
-
Howly Mathias, ziet er niet gezond uit
Chance dat ge ok zijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenHowly Mathias, ziet er niet gezond uit
Chance dat ge ok zijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichtendeze week uw auto zien staan aan de kazerne in gent kan dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenYep, kan goed zijn, zit daar een maat op kot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichtenstaat die x5 nog te koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichtenstaat die x5 nog te koop?
Btw, die platen op je T-reg, zijn die gewijzigd?
T'zijn gelijk anderen dan die op de foto's van als je'm wou verkopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenBtw, die platen op je T-reg, zijn die gewijzigd?
T'zijn gelijk anderen dan die op de foto's van als je'm wou verkopen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
oppassen met je oor: heb het ook gehad - ze noemden het een oortrauma. Ik had er een paar dagen later evenwichtsstoornissen van die tot eenhalf jaar geduurd hebben, en de eerste weken was het ondoenbaar. Laat je maar onderzoeken van als je iets voelt en wacht niet te lang of de verzekering doet moeilijk. Hopelijk valt het beter mee met jou!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenNu je het zegt ...
Last edited by ffreakie; 28/01/2007, 22:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe koopjes jacht is duidelijk begonnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenoppassen met je oor: heb het ook gehad - ze noemden het een oortrauma. Ik had er een paar dagen later evenwichtsstoornissen van die tot eenhalf jaar geduurd hebben, en de eerste weken was het ondoenbaar. Laat je maar onderzoeken van als je iets voelt en wacht niet te lang of de verzekering doet moeilijk. Hopelijk valt het beter mee met jou!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenzo veel te beter, taaie jongen
Comment
-
hebt inderdaad wel ferm chance gehad
en vorig jaar ook al chance gehad met dien cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gregmct Bekijk Berichtenhebt inderdaad wel ferm chance gehad
en vorig jaar ook al chance gehad met dien cayenne
Comment
Comment