Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenowkay
kon mij gewoon niet inbeelden wat er gebeurd was.
Maar jij hebt niets dat is het voornaamste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichtenmensen beweren dat er daar om de haverklap accidenten gebeuren. Dus ik zal wel niet de enige zijn. Enkel zegt de politie dat het niet veel gebeurd dat het zooo hevig is.
Zo ja, dan heb ik daar ook al een paar keer chans gehad op dat kruispunt daar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenWou die persoon dat tegen u gereden is richting decascoop rijden?
Zo ja, dan heb ik daar ook al een paar keer chans gehad op dat kruispunt daar...
Comment
-
Daar gebeuren inderdaad vaak accidenten. Ben er zelf ook getuige geweest van 'n ongeval, nét voor me. Ik was met m'n vriendin op weg naar de cinema, en wij kwamen van op de brug linksaf gereden, voor ons reed een oud ding dat gewoon pardoes de straat insloeg van de cinema, in plaats van te stoppen voor de auto die van rechts kwam (richting kruispunt). *boem* De bestuurder van de kar voor me had duidelijk gedronken, 'ie stonk deerlijk naar de drank. 'k Heb toen het ganse ding geregeld, zelfs de flikken weggejaagd (en maar aandringen "we gaan wij dat wel doen", wel neen dank u ik heb al talloze ervaringen met flikken die denken dat ze verstand hebben of een pen kunnen hanteren, maar ze verkloten keer op keer verklaringen n doen dan nog verontwaardigd ook als je ze zegt dat wat ze neerschreven niét is wat je zei, en vaak willen ze zelfs de verklaring niet meer aanpassen, dus van mij mogen die thuis blijven of de lokale pittabar onveilig maken). De man die voor me reed, gedronken had, en geen voorrang had verleend, maakt jammer genoeg geen kans, 'ie was volledig in fout en dat bleek ook uit m'n getuigenverklaring én het aanrijdingsformulier.
Blij dat je oké bent. Wat heb je besteld bij NAM? En niet in PM, smijt 't maar op 't forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Blij dat je oké bent. Wat heb je besteld bij NAM? En niet in PM, smijt 't maar op 't forum.
heb bij bruno een akkoord gegeven voor de nieuwe RS6 maar aangezien ik nu dat accident heb gehad denk ik sterk om dat plan te laten varen en terug voor een jeep te gaan. Genre Range ofzo. Weet niet goed wat eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichtendank je
heb bij bruno een akkoord gegeven voor de nieuwe RS6 maar aangezien ik nu dat accident heb gehad denk ik sterk om dat plan te laten varen en terug voor een jeep te gaan. Genre Range ofzo. Weet niet goed wat eigenlijk
waarom zou je dat doen? omwille van de veiligheid? das toch geen argument want zo'n SUV is toch niet veiliger dan een auto zoals een A6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenwaarom zou je dat doen? omwille van de veiligheid? das toch geen argument want zo'n SUV is toch niet veiliger dan een auto zoals een A6.
misschien dan het (verkeerd) gecreerde veiligheidsgevoel?
ik zweer het U, als ik mijn auto zag was ik enorm gelukkig dat ik met zo'n auto reed en niet met een BMW 3 ofzo
Comment
-
Ja man, dat is een serieuze crash... Een wonder bijna dat neimand gewond raakte.
Is idd een gevaarlijk kruispunt. Ik moest daar telkens passeren om van m'n kot naar school te gaan in m'n schoone studententijd. Heel regelmatig waren er daar ongelukken. En toch ben ik daar iedere keer heelhuids overgeraakt, ook al zwalpt eik soms nogal...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenWie gaat dat allemaal betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenWie gaat dat allemaal betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichtendaar hoef jij je toch geen zorgen over te maken
Want ik wil gewoon weten hoe die procedure verloopt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenNeen, maar ik bedoel gaat dat de verzekering van Corsa betalen of hijzelf?
Want ik wil gewoon weten hoe die procedure verloopt?
Ik krijg nog relatief veel terug van mijn Touareg, want omdat ik die heb doorverkocht aan een ander bedrijf moest die opnieuw gekeurd worden etc en dus ook een nieuwe prijs opgeplakt worden. Wel quasi de volle 100% zal uitbetaald worden. We hebben een reele factuur opgesteld voor die onderlinge verkoop dus dat is mooi é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenIk dacht dat door dronkenschap de verzekering zich terug trekt. Kan verkeerd zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk BerichtenDe verzekering van de Corsa neemt alle aangerichte schade op zich. Inclusief takeldienst, verlichtingspalen, verkeersborden etc. Evenals zal de verzekering de restwaarde van mijn Touareg uitbetalen. Maar aangezien er alcoholintoxicatie mee gemoeid was wacht de verzekering tot de uitspraak van het parket (zo hebben ze het mij gezegd). Normaal binnen 6 a 8 maanden dien ik het geld te ontvangen.
Ik krijg nog relatief veel terug van mijn Touareg, want omdat ik die heb doorverkocht aan een ander bedrijf moest die opnieuw gekeurd worden etc en dus ook een nieuwe prijs opgeplakt worden. Wel quasi de volle 100% zal uitbetaald worden. We hebben een reele factuur opgesteld voor die onderlinge verkoop dus dat is mooi é
Comment
Comment